Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Som ikke går bort.... Oppdaget en slags kul eller forhøyning på siden av hodet hans for noen uker siden. Greia er at den er hard, som ben, og den går ikke tilbake. Har derfor legetime neste uke. Er litt bekymra, vil derfor høre om noen har vært borti noe lignende. Det er godt mulig dette er noe han har hatt veldig lenge, og at det nylig er blitt oppdaget( har klipt ham nylig) Han er ellers frisk og utvikler seg normalt. Har ikke hatt noen skader på hodet som kunne forklart dette heller. Mannen min mener jeg er småhysterisk, og vil helst ikke utsette ham for rtg ol av hodet. Anonymkode: 8c5ad...0e9
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #2 Skrevet 5. juli 2017 Lymfekjertler? Min sønn hadde og noen harde kuler på siden av hodet, mot bakhodet og det var lymfekjertler. Anonymkode: 72199...671
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #3 Skrevet 5. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Lymfekjertler? Min sønn hadde og noen harde kuler på siden av hodet, mot bakhodet og det var lymfekjertler. Anonymkode: 72199...671 Nei, det kjennes for hardt ut til å være lymfekjertler. Det er mer som skallen er "tykkere" på denne siden av hodet... Anonymkode: 8c5ad...0e9
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #4 Skrevet 5. juli 2017 Jeg har en stor kul i hodet som jeg har hatt så lenge jeg kan huske. Det er en eksostose, og den er helt ufarlig. Det samme har datteren min, men på et annet sted på kroppen. https://nhi.no/sykdommer/muskelskjelett/ulike-beinsykdommer/beinet-utvekst-osteokondrom/ Jeg synes forøvrig det er helt riktig å gå til legen. Viktig å sjekke ut. Røntgen er raskt overstått og ikke så klaustrofobisk som f. eks. MR. Lykke til! Anonymkode: bfb7d...db5
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #5 Skrevet 5. juli 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en stor kul i hodet som jeg har hatt så lenge jeg kan huske. Det er en eksostose, og den er helt ufarlig. Det samme har datteren min, men på et annet sted på kroppen. https://nhi.no/sykdommer/muskelskjelett/ulike-beinsykdommer/beinet-utvekst-osteokondrom/ Jeg synes forøvrig det er helt riktig å gå til legen. Viktig å sjekke ut. Røntgen er raskt overstått og ikke så klaustrofobisk som f. eks. MR. Lykke til! Anonymkode: bfb7d...db5 Tusen takk for svar. Har selv tenkt at det kan være noe sånt. Men tør ikke å la være å sjekke, trasig hvis det er noe mer alvorlig og vi ikke har reagert.... Anonymkode: 8c5ad...0e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå