Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Akkurat bestilt billetter både til inngang, sabeltann og hakkebakkeskogen. Har ikke mulighet for å skrive de ut, kan jeg bare ta med alt til dyreparken? Å angående sabeltann show, vi er to voksne og tre barn. Minste er under to år. Da trenger jeg ikke kjøpe billett til han? Takk for svar :-) Anonymkode: 559e4...183
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #2 Skrevet 4. juli 2017 Barn under 3 år går gratis Anonymkode: 2c522...d50
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Barn under 3 år går gratis Anonymkode: 2c522...d50 Nå tenkte jeg på selve parken, til showet vet jeg ikke Anonymkode: 2c522...d50
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #4 Skrevet 4. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nå tenkte jeg på selve parken, til showet vet jeg ikke Anonymkode: 2c522...d50 Sjekket nå. Barn under 3 år er gratis på showet, hvis barnet sitter på fanget til en voksen Anonymkode: 2c522...d50
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #5 Skrevet 4. juli 2017 Barn under 2 år på showet?? Håper dere sitter laaangt bak Anonymkode: fd2d4...175
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #6 Skrevet 4. juli 2017 Så da går de gratis og trenger ikke billett :-) da har jeg gjort det rett. Men noen som har skrevet billetter ut i dyreparken? Anonymkode: 559e4...183
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #7 Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Så da går de gratis og trenger ikke billett :-) da har jeg gjort det rett. Men noen som har skrevet billetter ut i dyreparken? Anonymkode: 559e4...183 Jeg vet ikke, men jeg kan ikke tenke meg at du kan det. Det er jo alltid masse folk Anonymkode: 2c522...d50
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #8 Skrevet 4. juli 2017 Vi sitter på felt A , menne han skal ha øreklokker. Han minste altså. Anonymkode: 559e4...183
soleia Skrevet 5. juli 2017 #9 Skrevet 5. juli 2017 Meiner du kan laste ned bilettane på tlf? Bestilte hakkebakkebillettar (gratisbilettar) inne i parken i fjor, og viste dei berre på tlf. Trur du kan gjere det same med inngangsbilettane, berre du får fram qrs koden.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #10 Skrevet 5. juli 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi sitter på felt A , menne han skal ha øreklokker. Han minste altså. Anonymkode: 559e4...183 Jeg ville aldri tatt med et så lite barn på Sabeltann showet.. nå er min minste 3,5 og skal være i leiligheten med en voksen mens den andre tar med de andre barna på show. Jeg synes ihvertfall det er altfor skummelt for barn under ca 5 år. Og det er ikke bare lyden som er skummel. Anonymkode: 65edb...d73
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #11 Skrevet 5. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville aldri tatt med et så lite barn på Sabeltann showet.. nå er min minste 3,5 og skal være i leiligheten med en voksen mens den andre tar med de andre barna på show. Jeg synes ihvertfall det er altfor skummelt for barn under ca 5 år. Og det er ikke bare lyden som er skummel. Anonymkode: 65edb...d73 Men altså, erfaringsvis så er jo Sabeltann poppis fram til de er ca 3 år, og så er det ikke så stas lengre. Så hvis man ikke kan ta de med på showet da de faktsik liker Sabeltann? Ikke mange over 5 år som digger Sabeltann vel? Anonymkode: b9d66...f62
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #12 Skrevet 5. juli 2017 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men altså, erfaringsvis så er jo Sabeltann poppis fram til de er ca 3 år, og så er det ikke så stas lengre. Så hvis man ikke kan ta de med på showet da de faktsik liker Sabeltann? Ikke mange over 5 år som digger Sabeltann vel? Anonymkode: b9d66...f62 Selv om de ikke digger sabeltann lenger er showet veldig bra. Hadde med barn fra 7 til 15 år i fjor, og alle koste seg veldig og likte showet kjempegodt selv om ingen er store sabeltannfan lenger. En 2-3 åring trenger ikke showet, de har mer enn nok med sabeltanns verden, skuespillerne som har små show der på dagtid og å kjøre en runde i skuta. Anonymkode: 9e813...f51
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #13 Skrevet 5. juli 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Men altså, erfaringsvis så er jo Sabeltann poppis fram til de er ca 3 år, og så er det ikke så stas lengre. Så hvis man ikke kan ta de med på showet da de faktsik liker Sabeltann? Ikke mange over 5 år som digger Sabeltann vel? Anonymkode: b9d66...f62 Vel, min er som sagt 3,5 og har akkurat begynt å like sabeltann, før var det for skummelt. Sabeltann er ikke barnslig etter 3 år. Showet er noe ganske annet enn å se Sabeltann på TV. Eldste er 13 og har såklart vokst fra Sabeltann for mange år siden, men digget showet. Jeg ville ihvertfall aldri tatt med så små på showet. Anonymkode: 65edb...d73
Øyne som ser!! Skrevet 5. juli 2017 #14 Skrevet 5. juli 2017 Vi hadde med vår sønn på 2,5år første gang på sabeltann show, han elsket det og var klar for å fekte med grusomme Gabriel når han kom (var flere barn som var mye eldre som hylskrek) når han kom. Nå er han 6,5år og gleder seg ihjel til sitt 5 kaptein sabeltann show
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå