Marriet Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Er det noe vits å dra dit med en treåring? En uredd gutt som er glad i vann, sammen med en sporty mamma som er med på det meste han er dog ikke svømmedyktig. Mor kan svømme da 🙈
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #2 Skrevet 4. juli 2017 Det er skummelt med den Bøverelva! Ordentlig skummelt, synes jeg. Mine var større da vi var der, og kunne svømme, de var sånn 8-9. Var livredd for at de skulle drukne. Ellers tenker jeg det er helt OK. Mange ting han er for liten til. Hvor bor du? Om det ikke er for langt for deg å kjøre så er Mikkelparken ideel for den alderen. Vi er vestlendinger, og det er den eneste parken vår. Den er veldig bra for før skolealder! Anonymkode: f6d52...8b3
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er skummelt med den Bøverelva! Ordentlig skummelt, synes jeg. Mine var større da vi var der, og kunne svømme, de var sånn 8-9. Var livredd for at de skulle drukne. Ellers tenker jeg det er helt OK. Mange ting han er for liten til. Hvor bor du? Om det ikke er for langt for deg å kjøre så er Mikkelparken ideel for den alderen. Vi er vestlendinger, og det er den eneste parken vår. Den er veldig bra for før skolealder! Anonymkode: f6d52...8b3 Er det den som går rundt? Der hadde jeg en grusom opplevelse med 3-åringen min og med badevakter som bare sto og såg på:( Den såg så trygg ut når det ikke var bølger (kommer en foss med vann av og til, men de gir beskjed om det i god tid så alle som ikke vil kommer seg på land først.) Anonymkode: b216b...a49
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #4 Skrevet 4. juli 2017 Det verste var at jeg ikke klarte å holde minste, og da var det ingenting sim kunne stoppe. Voksne, ungdommer, barn bare kom susende, og plutselig var guttungen 20 meter lenger fremme. Aner ikke hvor stor han var. Kunne sikkert nå bunnen, kanskje bare såvidt, men det var sterk strøm. Ingen badevakt kunne ha kontroll der. Det var grusomt! Anonymkode: f6d52...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå