Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Jeg finnes ikke kresen, men dette var VONDT!! Og så salt! Grøss Anonymkode: 59239...c59
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #2 Skrevet 4. juli 2017 Etter at jeg begynte å lage selv så syntes jeg alle de ferdig-gratengene smaker py... Det går fortere, og smaker bedre. 👍 Anonymkode: cffba...851
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Etter at jeg begynte å lage selv så syntes jeg alle de ferdig-gratengene smaker py... Det går fortere, og smaker bedre. 👍 Anonymkode: cffba...851 Helt enig, men i dag hadde jeg bare ikke tid. Aldri igjrn Anonymkode: 59239...c59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå