Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Lagde idag kjøttboller i brun saus og pommes frites som gjorde seg ferdig i ovnen mens jeg lagde det andre. Det var så utrolig deilig å ha middagen klar på 10 minutter! Hva annet går superfort å lage på hverdagene? Sjømat utgår dessverre grunnet allergi Anonymkode: e8223...739
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #2 Skrevet 4. juli 2017 Spekemat, flatbrød og eggerøre. Kok spisskål til. Anonymkode: a7371...6ad
Optatium Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 Ti minutter var kanskje litt lite, men vi hadde hjemmelaget snitzel av kyllingfilet, med en pastapakke (sånn fersk med fyll av spinat), og en kjapp salat av tomat, agurk og sukkererter. Var vel ferdig på 15-20 min.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #4 Skrevet 4. juli 2017 Ikke så raskt, men vi hadde laks( 18 min i ovnen bruker vi på 180 grader), poteter(30 min), agurksalat(skiver en agurk med oshøvelen og rister eddik og sukker i ett glass og har over) + rømme. Anonymkode: 8b8a8...b25
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #5 Skrevet 4. juli 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke så raskt, men vi hadde laks( 18 min i ovnen bruker vi på 180 grader), poteter(30 min), agurksalat(skiver en agurk med oshøvelen og rister eddik og sukker i ett glass og har over) + rømme. Anonymkode: 8b8a8...b25 Grøss. Dette husker jeg vil ble servert av min mor. Det var det verste jeg visste. Liker det fortsatt ikke. Anonymkode: 489f2...91c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #6 Skrevet 4. juli 2017 Pitabrød med strimlet svinekjøtt (Evt skinke hvis man ikke vil steke), grønnsaker/salat av eget ønske , og dressing etter ønske. (5-10min) Suppe (ferdiglaget fra fryseren, bare å varme opp) med rundstykker. (5-10min) omelett (med alt man ønsker : kjøtt/skinke/kylling, brokkoli, ost, paprika...) (10-15min) Kyllingsalat (kylling , salat, pastaskruer, dressing :majones+rømme+Sitron+ketsjup+salt+pepper) (10-12min) Anonymkode: 4c774...b60
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #7 Skrevet 4. juli 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke så raskt, men vi hadde laks( 18 min i ovnen bruker vi på 180 grader), poteter(30 min), agurksalat(skiver en agurk med oshøvelen og rister eddik og sukker i ett glass og har over) + rømme. Anonymkode: 8b8a8...b25 Det er det beste både barna og jeg vet 😋 ...med eggesmør over potetene😊👍 Anonymkode: 4c774...b60
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #8 Skrevet 4. juli 2017 Fiskeburger (hamburger av fiskekaker), fiskepinner i lompe, pannestekt laks med grønnskaspasta og rømme eller ketshup, Anonymkode: e4b0d...a2a
Optatium Skrevet 4. juli 2017 #9 Skrevet 4. juli 2017 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er det beste både barna og jeg vet 😋 ...med eggesmør over potetene😊👍 Anonymkode: 4c774...b60 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fiskeburger (hamburger av fiskekaker), fiskepinner i lompe, pannestekt laks med grønnskaspasta og rømme eller ketshup, Anonymkode: e4b0d...a2a Sjømat utgår grunnet allergi👍🏼
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #10 Skrevet 4. juli 2017 Vår typiske fotballtrening-fast-food er varme fiskekaker på brød, med cherrytomater til. Er like godt med (kjøpe)kjøttkaker. Fylt, fersk pasta med pesto og tomatsalat er en annen lynmiddag, tar 5 min. Har vi litt bedre tid griller vi gjerne hamburgere. En pakke kjøttdeig kuttes i fire, og knas litt i hånden med salt og pepper. Mye bedre enn kjøpe-karbonade. Har mye fisk, men det gikk jo ikke. Anonymkode: 71aec...16c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #11 Skrevet 4. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Grøss. Dette husker jeg vil ble servert av min mor. Det var det verste jeg visste. Liker det fortsatt ikke. Anonymkode: 489f2...91c Det er jo knallgodt!! Anonymkode: e0db8...403
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #12 Skrevet 4. juli 2017 Hjemmelaget tomatsuppe med egg og ost tar et kvarter quesedilla med ost og kjøtt/kylling/skinke og salat Anonymkode: e38be...4ce
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #13 Skrevet 4. juli 2017 Neste gang du lager lasagne lager to to stykker og putt den ene i fryseren, enkel middag en annen dag. Samme med lapskaus, tomatsaus med kjøttdeig, gryteretter osv, lag dobbel porsjon og frys halvparten. Neste gang du har potetmiddag koker du dobbelt så mange poteter som dere trenger, neste dag deler du resten av potetene i terninger og steker i stekepanna eller legger i langpanna sammen med f.eks kjøttboller og serverer med et speilegg. Omelett er enkelt og fort gjort å lage, hiv i litt skinke, cherrytomater o.l. og server med en skive grovt brød Potetstappen fra frysedisken er faktisk helt ok, jeg har oppi meierismør, helmelk og litt mer salt enn det står på posen så blir den veldig grei. Fort gjort å lage, kan serveres med superenkle ting som biffstrimler, kjøttboller, karbonader e.l. Kjøp en ferdig grillet kylling og riv den i småbiter og legg i ildfast form, lag to poser bretagne kyllingsaus og hell over, raspet ost på toppen. Gratiner i ovnen mens du koker boil-in-bag ris. Anonymkode: 863cd...3c0
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #14 Skrevet 4. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Grøss. Dette husker jeg vil ble servert av min mor. Det var det verste jeg visste. Liker det fortsatt ikke. Anonymkode: 489f2...91c Det husker jeg du svarte meg også en gang jeg foreslo det samme. Alle her i huset elsker det! Anonymkode: 6d919...1ee
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #15 Skrevet 4. juli 2017 Wienerpølser med potetstappe og tomater. Pasta med kjøttdeig. Gjerne med løk, gulrøtter, litt hvitløk og masse andre grønnsaker iblandet sausen. Pirabrød med kjøttboller og salat. Dressing etter ønske. Anonymkode: 6d919...1ee
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #16 Skrevet 4. juli 2017 Masse grønnsaker og poteteri en form, frosne kyllinglår på toppen, krydder og noen smørklatter. Går veldig raskt å lage, men må kose seg 45 min i ovnen på 250 gr. Anonymkode: 87c43...79c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #17 Skrevet 4. juli 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Grøss. Dette husker jeg vil ble servert av min mor. Det var det verste jeg visste. Liker det fortsatt ikke. Anonymkode: 489f2...91c Det er noe av det beste jeg vet. Anonymkode: 74415...4a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå