RealGutteMamma Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Fordeler og ulemper me vogna? Noen erfaringer?
RealGutteMamma Skrevet 4. juli 2017 Forfatter #2 Skrevet 4. juli 2017 Hvorfor valgte du den ene over den andre sorten?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 Jeg valgte city elite fordi city premier ikke var på markedet når jeg kjøpte vogn. Søstra mi har kjøpt city premier. Ville valgt premier om jeg skulle kjøpt nå, fordi den har vendbar sittedel. Eneste fordelen med city premier vs city elite jeg finner. De tar like stor plass både når den er slått opp, og lagt sammen. Like enkelt å legge sammen. Når det er sagt så forguder jeg city elite'n vår 😍 Anonymkode: f8de7...689
RealGutteMamma Skrevet 4. juli 2017 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2017 Jeg har TFK joggster twist, og emmaljunga duo men denne vogna frister veldig. :-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #5 Skrevet 4. juli 2017 City elite er jo mye penere enn premier Den ser ut som en rullestol Anonymkode: 3f872...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå