Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 https://www.nrk.no/finnmark/haisommer-i-nord_-_-noe-gigantisk-kom-svommende-1.13588005 Par som filmer en stor hoppende fisk i Nord-Norge. Damen filmer, mannen er en stemme i bakgrunnen. I opptaket hører vi henne si at hun tror det er brugde, men det blir straks blåst av av mannen i båten. I ingressen står det hans navn, men damen kun er omtalt som "samboeren" Hennes navn nevnes ca halvveis ned i artikkelen. I artikkelen står det at han begynte å lure på om det var en hvithai, og at han derfor kontaktet en biolog (mannlig).. ...som også er usikker, men konkludere med at det mest sansynlig var en brugde. Ja....det var jo det EMILIE (ikke samboeren) hadde trodd hele tiden. Så typisk..... Anonymkode: 91011...c24
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #2 Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: https://www.nrk.no/finnmark/haisommer-i-nord_-_-noe-gigantisk-kom-svommende-1.13588005 Par som filmer en stor hoppende fisk i Nord-Norge. Damen filmer, mannen er en stemme i bakgrunnen. I opptaket hører vi henne si at hun tror det er brugde, men det blir straks blåst av av mannen i båten. I ingressen står det hans navn, men damen kun er omtalt som "samboeren" Hennes navn nevnes ca halvveis ned i artikkelen. I artikkelen står det at han begynte å lure på om det var en hvithai, og at han derfor kontaktet en biolog (mannlig).. ...som også er usikker, men konkludere med at det mest sansynlig var en brugde. Ja....det var jo det EMILIE (ikke samboeren) hadde trodd hele tiden. Så typisk..... Anonymkode: 91011...c24 rettelse: hun heter EmElie, med E HI Anonymkode: 91011...c24
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #4 Skrevet 4. juli 2017 12 minutter siden, sug lut skrev: Ingen Z i besserwisser. OJ! Sorry! - takk for at du påpekte det. hi Anonymkode: 91011...c24
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #5 Skrevet 4. juli 2017 Saken er skrevet som den er fordi det er samboeren hennes som uttaler seg til media. Hennes navn nevnes rett under bildet som er plassert rett under ingressen og videre i artikkelen. Det er en helt normal måte å gjøre det på. Ingressen skal være kort og konsis, detaljene fylles på utover i brødteksten. Du virker litt hårsår, Hi, har du en mann som alltid avfeier deg mens han oppfører seg som en besserwisser? Ja, samboeren sier at hun tror det er en brugde, ja han avviser det. Men hun foreslo også spekkhogger som han avfeide. Og hun trodde til slutt det var en hai, selv om hun ikke var sikker på det heller, mens han fremdeles var avventende. Når til og med marinbiologen sa det var unormalt å se en brugde hoppe slik, så er det kanskje ikke så rart samboerparet diskuterte frem og tilbake hva det kunne være uten å lande på noe. Dette var en helt normal samtale i situasjonen mellom der, ikke en besserwisser av en mann - selv om han altså avfeide at det var en brugde. Synes det er veldig pussig at du hisser deg opp på måten du gjør, HI! Hadde det vært Emelie som var journalistens hovedkontakt så hadde hennes navn vært nevnt først, men det var samboeren hennes som snakket med journalisten, da var det naturlig at hans navn ble nevnt først slik det ble. Marinbiologen var kjekk, da Anonymkode: 5926f...855
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #6 Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Saken er skrevet som den er fordi det er samboeren hennes som uttaler seg til media. Hennes navn nevnes rett under bildet som er plassert rett under ingressen og videre i artikkelen. Det er en helt normal måte å gjøre det på. Ingressen skal være kort og konsis, detaljene fylles på utover i brødteksten. Du virker litt hårsår, Hi, har du en mann som alltid avfeier deg mens han oppfører seg som en besserwisser? Ja, samboeren sier at hun tror det er en brugde, ja han avviser det. Men hun foreslo også spekkhogger som han avfeide. Og hun trodde til slutt det var en hai, selv om hun ikke var sikker på det heller, mens han fremdeles var avventende. Når til og med marinbiologen sa det var unormalt å se en brugde hoppe slik, så er det kanskje ikke så rart samboerparet diskuterte frem og tilbake hva det kunne være uten å lande på noe. Dette var en helt normal samtale i situasjonen mellom der, ikke en besserwisser av en mann - selv om han altså avfeide at det var en brugde. Synes det er veldig pussig at du hisser deg opp på måten du gjør, HI! Hadde det vært Emelie som var journalistens hovedkontakt så hadde hennes navn vært nevnt først, men det var samboeren hennes som snakket med journalisten, da var det naturlig at hans navn ble nevnt først slik det ble. Marinbiologen var kjekk, da Anonymkode: 5926f...855 Brugde er en hai. Joa, jeg er sikkert litt ekstra obs på sånt (uten at jeg har en sånn mann selv). Pleier egentlig ikke å hisse meg opp, men jeg merket meg dette at hun kom med et helt plausibelt forslag, som han straks avfeide. Holder en knapp på at mannen trodde han visste bedre enn henne. Og ja, han biologen var kjekk! hi Anonymkode: 91011...c24
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #7 Skrevet 4. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Brugde er en hai. Joa, jeg er sikkert litt ekstra obs på sånt (uten at jeg har en sånn mann selv). Pleier egentlig ikke å hisse meg opp, men jeg merket meg dette at hun kom med et helt plausibelt forslag, som han straks avfeide. Holder en knapp på at mannen trodde han visste bedre enn henne. Og ja, han biologen var kjekk! hi Anonymkode: 91011...c24 Men likevel, når til og med marinbiologen sier det ikke var lett å se, hvorfor da hisse seg opp over at en mann som ikke er fagperson synser litt? Anonymkode: 5926f...855
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #8 Skrevet 4. juli 2017 hæ.. snakk om å lete etter noe feil, hi Anonymkode: 785e9...54e
Gjest Antarctica Skrevet 4. juli 2017 #9 Skrevet 4. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Brugde er en hai. Joa, jeg er sikkert litt ekstra obs på sånt (uten at jeg har en sånn mann selv). Pleier egentlig ikke å hisse meg opp, men jeg merket meg dette at hun kom med et helt plausibelt forslag, som han straks avfeide. Holder en knapp på at mannen trodde han visste bedre enn henne. Og ja, han biologen var kjekk! hi Anonymkode: 91011...c24 Kvinner usynliggjøres systematisk. Det er bare å venne seg til det...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #10 Skrevet 4. juli 2017 Enig med deg, hi. Det er så lett å avfeie en kvinne. Anonymkode: 746ff...fce
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #11 Skrevet 4. juli 2017 Tenkte faktisk det samme da jeg så videoen. Hun sa jo brugde ganske tidlig. Anonymkode: 4210a...7ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå