Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #1 Skrevet 4. juli 2017 Jeg er så usikker. Vi har en fin platting utenfor huset. Den er godt skjermet, men vi får det liksom ikke noe koselig der. Jeg er så usikker på om en paviljong ville gjort det bedre eller ødelagt. Bakveggen er en levegg og det er vel egentlig den jeg misliker. Uansett, er paviljong hot eller not? Anonymkode: 15d49...5ed
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #2 Skrevet 4. juli 2017 Hot er det ikke, men veldig praktisk i Norge da. Vi har, oppe på terassen for å få litt skygge, skjerme mot vind og insekter og for å holde varmen på sommerkvelder. Anonymkode: 26777...9cd
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #3 Skrevet 4. juli 2017 Vi har en, men har bare satt den opp et år, deretter ikke brukt den. Grunnet at man ikke kan velge mellom sol og skygge. En stor, fin parasoll, et solseil eller en pergola ville jeg heller hatt, med mulighet for å velge skygge eller sol. Anonymkode: 29793...0e2
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #4 Skrevet 4. juli 2017 Vi har en, men har bare satt den opp et år, deretter ikke brukt den. Grunnet at man ikke kan velge mellom sol og skygge. En stor, fin parasoll, et solseil eller en pergola ville jeg heller hatt, med mulighet for å velge skygge eller sol. Anonymkode: 29793...0e2
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #5 Skrevet 4. juli 2017 Vi har en, men har bare satt den opp et år, deretter ikke brukt den. Grunnet at man ikke kan velge mellom sol og skygge. En stor, fin parasoll, et solseil eller en pergola ville jeg heller hatt, med mulighet for å velge skygge eller sol. Anonymkode: 29793...0e2
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #6 Skrevet 4. juli 2017 Ville heller laget pergola eller en sommerstue på plattingen. Her vi bor blåser det så fælt at paviljong aldri har vært noe tema, men elsker sommerstuen min Du kan lage er sommerstue veldig enkel, eller veldig avansert, uansett er det fantastisk å sitte der på sommerkveldene. Anonymkode: 4cf0b...1e2
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #7 Skrevet 4. juli 2017 "Yea or nay". Ikke "yey eller nei". Anonymkode: ec7c9...69c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #8 Skrevet 4. juli 2017 Vår ble tatt av stormen.... Anonymkode: b1641...8f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå