Gå til innhold

Har du vært utro?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor? Og fortalte du det til mannen? Hva skjedde etterpå?

Anonymkode: b35c3...6ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Holdt på å være det, fortalte det til mannnen. Ikke så mye som skjedde, han prater ikke med kompisen mer. Litt dårlig samvittighet for at jeg på en måte ødela forholdet deres. Burde nok ikke fortalt om det. Fikk høre i etterkant at denne kompisen har vært årsaken til utroskap fra mannens dame/r tidligere.

Anonymkode: 15299...fb3

Skrevet

Nei, men har veldig lyst :(

Anonymkode: a075c...cf3

Skrevet

Ikke mot nåværende mann, men mot eks. Fylla har skylda. Fortalte det aldri. Har ikke dårlig samvittighet. 

Anonymkode: fdb4b...1e9

Skrevet

Ja, men jeg var 18 år og ung og dum. Ble fristet av en dritdeilig fyr jeg hadde hatt crush på lenge. Han visste at jeg var forelsket i han, og utnyttet det en kveld vi hadde vært på fest. Forferdelig idiotisk, og jeg fortalte det til typen etterpå. Det ble selvsagt slutt, og vi snakket ikke sammen på 10 år. Plutselig en dag møttes vi tilfeldigvis på matbutikken, og alle følelsene blusset opp igjen. Nå har vi vært sammen i 8 år, og har to søte jenter sammen.

Anonymkode: 87d13...8f9

Skrevet

Ikke med nåværende mann. Har vært i lag i over 12 år og aldri vært frista til være utro mot han.

Jeg var utro mot eksen. Sa det til han. Var et mareritt i tida etterpå. Men gikk greit nok. Forholder tok slutt 4 år etterpå av helt andre grunner. Den dårlige samvittigheten holdt på å ta fullstendig knekken på meg, så jeg har lovet meg selv at jeg avslutter et forhold før jeg gjør noe amorøst med en annen. Det løftet har jeg holdt uten problemer. 

Anonymkode: ee9ae...3af

Skrevet

Jepp for 3 år siden. Tar det med meg i graven. 

Anonymkode: 638de...c8c

Skrevet

Ja. Var på vei ut av et forhold med en sykelig sjalu mann med voldelige tendenser. Daglig ble jeg beskyldt for å være utro uten at jeg var det og å faktisk være utro gav meg den selvfølelsen og styrken jeg trengte for å endelig pakke og reise. 

Jeg fortalte ham aldri om det. Gikk bare ut døra med visshet om at der var andre som ville ha meg og at jeg bestemte selv over mitt liv. Ingen dårlig samvittighet.

Anonymkode: b3e5b...18b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...