Gå til innhold

Uskyldig moro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en fyr en stund, masse klining.

Vi er enig om kun uskyldig moro.

i går hadde vi sex og etter sexen så kysset han meg på panna og så ville han holde rundt meg og kose på meg. Strøk meg på ryggen og armen og var veldig jente.

jeg kjente litt panikk og valgte å dra.

er det virkelig vanlig at mannfolk vil kose etter sex når man ikke er i et forhold? Var bare et booty call fra min side....

Anonymkode: 04609...71f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr ikke at han vil gifte seg med deg, selv om han vil kose. 

Skrevet

Jøss. Hva slags menn pleier du å hekke på?

Skrevet

Nå lo jeg høyt! Hva hadde du foretrukket? At han sparket deg ut av sengen ?

Skrevet

Nei vet han ikke vil gifte seg med meg 😂

Og forventa ikke at han skulle sparke meg utav senga heller men bare veldig uvant med kos etter sex når man ikke er i et forhold for min del. Han "kjærtegnet" meg etter sexen og det gjorde jeg fikk litt panikk.

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og forventa ikke at han skulle sparke meg utav senga heller men bare veldig uvant med kos etter sex når man ikke er i et forhold for min del. Han "kjærtegnet" meg etter sexen og det gjorde jeg fikk litt panikk.

Panikk for hva da?

Skrevet

Nærhet er vel en del av det seksuelle for ham, da (som for veldig mange andre). Tror ikke du skal bekymre deg.

Anonymkode: db67f...172

Skrevet

Joda nærhet er sikkert viktig for mange. Fikk bare litt panikk for var uventet med kos etter sex 😂

Men har nesten ikke hørt noe fra han siden så kanskje den ikke var så bra 🤔

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Joda nærhet er sikkert viktig for mange. Fikk bare litt panikk for var uventet med kos etter sex 😂

Men har nesten ikke hørt noe fra han siden så kanskje den ikke var så bra 🤔

Så du bryr deg om hans følelser rundt sex med deg, men får panikk etter litt kos etter sex? Samsvarer ikke helt dette... 

Skrevet

Send ham til meg, jeg kan ha bruk for både litt pikk og litt kos. 

Anonymkode: 630a6...44d

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

jeg kjente litt panikk og valgte å dra

Er vel heller på grunn av dette du ikke har hørt så mye fra han.

Skrevet

Jeg har holdt på med en fyr en stund, masse klining.

Vi er enig om kun uskyldig moro.

i går hadde vi sex og etter sexen så kysset han meg på panna og så ville han holde rundt meg og kose på meg. Strøk meg på ryggen og armen og var veldig jente.

jeg kjente litt panikk og valgte å dra.

er det virkelig vanlig at mannfolk vil kose etter sex når man ikke er i et forhold? Var bare et booty call fra min side....

De fleste mennesker ønsker nærhet og kos, ikke bare mekanisk inn-og-ut. Og det er ikke noe galt i å ønske det. Man er heller ikke "jente" av å ville kose. Hva er "mann" i dine øyne da? Huleboer som praktiserer inn-og-ut mens han drar dama i håret, og så drar han? Da får jeg heller ta til takke med "jente". Jeg har vært singel en stund før jeg traff mannen, og hadde et par elskere. Vi så filmer sammen, pratet, lo sammen og hadde sex. Jeg hadde aldri orket å ha bare den mekaniske delen uten noe menneskelig/følelsesmessig bit.

Anonymkode: 58fef...202

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du er vant til drittsekker som slenger deg ut av senga etter sex og kaster veska etter deg, så har du endelig opplevd en redelig mann, selv om det er bare sex. Bli vant til det - slike drittsekker som ikke bryr seg er ikke hovedregelen. Du har bare vært uheldig.

Skrevet

Altså jeg liker kos etter sex, misforstå meg riktig. Fikk panikk for var ikke forberedt på det bare. Han virka ikke slik en heller men følte mye nærhet etterpå og er redd for å utvikle følelser for han

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså jeg liker kos etter sex, misforstå meg riktig. Fikk panikk for var ikke forberedt på det bare. Han virka ikke slik en heller men følte mye nærhet etterpå og er redd for å utvikle følelser for han

Hvorfor er du redd for å utvikle følelser for ham? Ønsker du kun å ha sex resten av livet, uten følelser? Hva er poenget? Man kan ikke akkurat kontrollere seg slik at man aldri blir forelsket.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er du redd for å utvikle følelser for ham? Ønsker du kun å ha sex resten av livet, uten følelser? Hva er poenget? Man kan ikke akkurat kontrollere seg slik at man aldri blir forelsket.

Fordi han har vært veldig klar på at det kun skal være uskyldig moro og at han ikke ønsker noe forhold. 

Derfor trodde jeg at det ble mer "mekanisk" og fikk panikk ved at han var kjærlig og kosete etterpå

Skrevet
2 timer siden, Gopherter skrev:

Er vel heller på grunn av dette du ikke har hørt så mye fra han.

Fordi? 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du er vant til drittsekker som slenger deg ut av senga etter sex og kaster veska etter deg, så har du endelig opplevd en redelig mann, selv om det er bare sex. Bli vant til det - slike drittsekker som ikke bryr seg er ikke hovedregelen. Du har bare vært uheldig.

Nei ikke vant til det men han har vært veldig på at det bare skulle være uskyldig moro så da fikk jeg panikk for jeg liker han veldig godt men han vil ikke ha forhold 

Skrevet

Kan du ikke bare si det som det er - du håper vi skal samstemme i at han selvsagt er på vei til å bli forelsket i deg selv om han har sagt det kun er for morro.. blir bare tåpelige bortforklaringer ellers.

Svaret er: Bare han selv vet om han har fått følelser for deg. Oppførselen hans er uansett innafor og normal uansett hva slags FF forhold dere har. 

Anonymkode: 1af7e...88e

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei ikke vant til det men han har vært veldig på at det bare skulle være uskyldig moro så da fikk jeg panikk for jeg liker han veldig godt men han vil ikke ha forhold 

Da må du fortelle ham det - skriv melding hvis han ikke svarer telefonen. Si at du er i ferd med å utvikle følelser for ham og ønsker å finne ut hva han vil med "forholdet" deres - vil han kun ha sex eller noe mer. Hvis han ønsker kun sex, kan du be ham om å holde seg til kun det og ikke gi deg falske forhåpninger.

Skrevet

Du må ikke ta det du ser av amerikanske romantiske komedier og kk-artikler så bokstavlig. Dere har en avtale om at dere ligger sammen. For veldig mange både menn og kvinner innebærer det også litt såkalt afterplay. Du tilegner fyren en del ved å panikk pga det der. Hadde han spurt om du skulle være med på middag hos foreldrene hans, eller treffe barna hans i parken derimot.. da kunne du sagt noe. Men du sier jo ikke noe heller. Du får panikk og drar. Virker litt umodent hele opplegget.

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke bare si det som det er - du håper vi skal samstemme i at han selvsagt er på vei til å bli forelsket i deg selv om han har sagt det kun er for morro.. blir bare tåpelige bortforklaringer ellers.

Svaret er: Bare han selv vet om han har fått følelser for deg. Oppførselen hans er uansett innafor og normal uansett hva slags FF forhold dere har. 

Anonymkode: 1af7e...88e

👆🏼👆🏼

Dette!!! 

Det lyser gjennom innleggene dine, HI, at du ønsker noe mer av han og at du håpet vi skulle si at han er forelsket i deg. 

Nei, han behøver ikke være det. Jeg har hatt en elsker i 2 år. Vi koser ALLTID etter sex og oppfører oss som "nyforelskede". Men vi er ikke det likevel. Han har samboer og jeg er gift, men begge lever i åpne forhold. Så vi er begge klar over at vi kun er elskere. Å kose er menneskelig og noe de aller fleste liker og nyter. Uansett om man er mann eller dame. 

Anonymkode: f022c...c80

Skrevet

Fordi? 

Du stakk av da han ville kose litt.. 

Selv menn som ikke er klar for et forhold trenger da litt nærhet, kos og kroppskontakt 

Anonymkode: 7bfd0...a0c

Skrevet

Du stakk av da han ville kose litt.. 

Selv menn som ikke er klar for et forhold trenger da litt nærhet, kos og kroppskontakt 

Anonymkode: 7bfd0...a0c

Kosa litt men viste ikke hva jeg skulle gjøre så da var det enklest å bare dra

Skrevet

👆🏼👆🏼

Dette!!! 

Det lyser gjennom innleggene dine, HI, at du ønsker noe mer av han og at du håpet vi skulle si at han er forelsket i deg. 

Nei, han behøver ikke være det. Jeg har hatt en elsker i 2 år. Vi koser ALLTID etter sex og oppfører oss som "nyforelskede". Men vi er ikke det likevel. Han har samboer og jeg er gift, men begge lever i åpne forhold. Så vi er begge klar over at vi kun er elskere. Å kose er menneskelig og noe de aller fleste liker og nyter. Uansett om man er mann eller dame. 

Anonymkode: f022c...c80

Ja selvsagt kunne jeg tenkt meg skikkelig forhold med han. Jeg liker han jo. Men han har vært veldig tydelig på kun uskyldig moro. Han har ikke barn, jeg har to. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...