Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Tror jeg skrev navnet riktig. Har blitt fasinert av hans bilder Er det noen her som har greie på fotokunst? Anonymkode: 9327a...1dc
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Tja.. spørs hva du lurer på det. Anonymkode: b0cfa...129
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Anbefaler for øvrig også Gregory Colberts prosjekt Ashes & Snow. https://gregorycolbert.com/ Anonymkode: b0cfa...129
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 Er det verdt å investere 100 tusen i et foto? Er dette med dyr veldig i tiden akkurat nå (det går jo vært det i interiør) og slik en døgnflue? Anonymkode: 9327a...1dc
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 Jeg har ikke greie på fotokunst som sådan, jeg bare vet hva jeg liker når jeg liker. Har i mange år ønsket meg et stort fotografi, og i vinter så jeg helt tilfeldigvis et innslag på Dagsrevyen om en utstilling av Anja Niemi som skulle åpne i Oslo. Gikk ned og kikket, og vi falt totalt for flere av bildene. Endte opp med å kjøpe to stk nesten på impuls, men magefølelsen var helt på plass. Har aldri brukt penger på kunst før, men nå brukte vi rundt 70 000 inkl innramming uten å blunke. Bildene er så fantastiske, jeg nyter dem hver dag. For øyeblikket er denne kunstneren veldig i vinden, men hvem vet, plutselig faller hun i verdi. Det må vi leve med. Hvis du skal bruke mye penger, bør du velge noe du virkelig kjenner i margen at du vil ha, ikke bare noe kult. Kanskje også tenke på hvor tidløst det er. Anonymkode: afdff...270
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå