Gå til innhold

Hvor mye kan jeg ta betalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kan ta betalt for å passe ett barn på 2 år og ett barn på 4 år,i 3 tre dager fra 7.30-15.30? Er snakk om noen jeg ikke kjenner.Jeg er 30 år om det har noe å si :P 

Anonymkode: 181a6...233

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3000

Anonymkode: 4f92a...2c7

Skrevet

Kontantstøtte= 6000kr 

Dager i mnd: 30

6000/30 = 200kr

2 barn / 3 dager = 1200 kroner

Ville maks tatt 1500. 

Anonymkode: 42642...0ea

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kontantstøtte= 6000kr 

Dager i mnd: 30

6000/30 = 200kr

2 barn / 3 dager = 1200 kroner

Ville maks tatt 1500. 

Anonymkode: 42642...0ea

Hva har dette med kontantstøtte å gjøre? Dette har kun med marked og etterspørsel å gjøre. Vedkommende trenger en barnevakt i tre dager, og HI skal selge sin tid. Hun skal ikke hjelpe et familiemedlem slik jeg forstår det, men inngå en kommersiell kontrakt mellom en som tilbyr og en som etterspør. 1500 kr for tre dagers arbeid er ekstremt lite. Det er litt over 60 kr timen.

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva har dette med kontantstøtte å gjøre? Dette har kun med marked og etterspørsel å gjøre. Vedkommende trenger en barnevakt i tre dager, og HI skal selge sin tid. Hun skal ikke hjelpe et familiemedlem slik jeg forstår det, men inngå en kommersiell kontrakt mellom en som tilbyr og en som etterspør. 1500 kr for tre dagers arbeid er ekstremt lite. Det er litt over 60 kr timen.

Må dele på 20 arbeidsdager, ikke 30 kalenderdager.

Dessuten er det kortvarig greie, og en kan ta mer enn en fast dagmamma. 

Anonymkode: 62cac...eb8

Skrevet

Jeg endte opp med å tilby henne å passe barna for 2000 kr,å det takket hun ja til umiddelbart.Jeg kunne sikkert ha krevet mer men er uansett ute etter å tjene mest mulig. Jeg har uansett fri så greit å kunne hjelpe en familie samtidig som jeg tjener litt ekstra penger å bruke i ferien :) 

Anonymkode: 181a6...233

Skrevet

max 2000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...