Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Eg blir gal... Ligger å smatter i søvne hele tiden.. Er jo sånn at eg blir bekymret for at hun er sulten hele tiden.. Og da har hun også kanskje nettopp spist litt grøt, og så ammet, for å så slippe taket sjøl og sovne...så da virker hun jo mett.. Hvorfor smatter hun da. Har eg for lite melk? Nekter å ta smokk også... Til min store frustrasjon... Hun har rt stort sugebehov, og behov for bryst for å sove... Skjønner ikkje hvordan eg skal få henne til å ta både smokk og flaske! Trenger tips! Anonymkode: 24bb6...f74
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Er hun sulten skriker hun, da sier de ifra altså, så du trenger ikke være redd for at smattingen tyder på sult. Noen lager bare mer lyd i søvne enn andre, sånn er det med eldre barn også. Noen smatter, noen mumler, noen snakker, noen sukker, noen snorker.... Anonymkode: ce3c3...d4d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er hun sulten skriker hun, da sier de ifra altså, så du trenger ikke være redd for at smattingen tyder på sult. Noen lager bare mer lyd i søvne enn andre, sånn er det med eldre barn også. Noen smatter, noen mumler, noen snakker, noen sukker, noen snorker.... Anonymkode: ce3c3...d4d Ja og noen skjærer tenner som mitt eldste barn 😂😂 mye lyder fra barna gitt. Litt smatting er bare kos 😄😄 Anonymkode: e95fc...872
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 Min baby smatter når han må rape/ gulpe. Anonymkode: aaa58...acd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå