Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Jeg har fått veldig stram muskulatur i hendene, spesielt den høyre. Sannsynligvis fra for mye mobilbruk (og tastatur/mus på jobb). Hvis jeg prøver å sette håndflaten i bordet med fingrene bøyd (90 grader?) får jeg den ikke nedi. Jeg tøyer hver dag, men synes ikke det hjelper (er vel fortsatt for mye på mobilen...). De siste ukene har jeg også i blant hatt prikking i noen av fingrene. Regner med det kanskje er er nerve i klem? Har også stramme og ømme muskler i skuldre og nakke. Bør jeg gå til lege og be om fysioterapi? Vil jeg få det dekket? Anonymkode: 66a44...d7a
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Nr. en må jo være at du gjør mindre av det du vet du blir dårlig av! Egeninnsats er det absolutt viktigste! Du bør også trene, om du ikke gjør det for å styrke kjernemuskulatur og dermed bli mindre stiv i skulder-nakke også. Ta gjerne en legetime og be om en henvisning til fysio. Du betaler da egenandelen hos fysioterapeuten. Anonymkode: d52ec...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå