Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Møtte en bekjent i byen i dag, en gammel nabo som er på alder mellom mine foreldre og mine besteforeldre. Stoppet og slo av en prat med han som jeg pleier. Innledet med at du har kledt deg godt for å holde varmen ute. Han hadde tykk jakke på når det var 22 grader og sol. Selv hadde jeg kort treningstights og singlet. Han sier jeg er flott, har flott rumpe og lignende. Jeg bare smiler høflig og snakker om noe annet. Så sier han at jeg kunne jo stukket innom han en dag og så tilbydte han 500,- for det. Husker ikke ordrett hva han sa, men jeg hørte at han hadde seksuelle hensikter, jeg svarte bare at jeg er nok ikke til salgs, og sa at jeg måtte skynde meg inn på apoteket før de stengte. Jeg forstår ærligtalt ingenting, han har vært en flott nabo i alle år (vi er ikke naboer nå mer), har kjent han i ca 17 år, har hatt han på middag og han har også passet barnet mitt en gang når jeg måtte ha barnevakt som ikke var å oppdrive. Han har aldri sagt noe slikt før. Kan jeg ha provosert han ved å hinte om at han hadde for mye klær på seg? Kan ærligtalt ikke prate med noen om dette, da jeg ikke vil si noe til mannen, da vi jo er/har vært omgangsvenner med denne mannen, og det blir for kleint om han skulle nevnt det for han. Kan ikke si det til venninna mi heller, da denne mannen er svigerfar til en nær slektning av henne. Byen er liten, og jeg føler ikke jeg kan snakke med noen om det. Han har jo ikke gjort noe galt, det var bare litt ubehagelig. Anonymkode: 3c88e...613
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Tror det er noe som går... jeg opplevde seksuelle tilnærmelser fysisk av en som straks fyller 76 år her om dagen. Gift er han også. Nærmeste nabo også. Jeg har aldri sagt eller gjort noe som skulle få ham til å tro det var noe mellom oss. Han ble veldig overrasket og kunne ikke forstå at jeg avviste ham, for vi hadde visstnok noe helt spesielt sammen. Tro meg, Hi, dette er ikke din feil! Du har ikke gjort noe. Du var veldig lettkledd (normalt i varmen) og han taklet vel ikke å se deg i så kroppsnære klær. Tydeligvis en mann som tror at hvis man er lettkledd så er man også billig. Jeg forstår ikke hvorfor gamle gubben prøvde seg på meg heller. Min teori er at han har fått panikk pga. alderen, at han er redd potensen skal forsvinne og/eller at han har kranglet med kona. Eller at dette er første tegn på demens hos ham - noen får seksuell "utagering" (verbalt og/eller fysisk) som første tegn. Jeg heller vel mot en kombinasjon av alle tingene Jeg er uenig med deg i at han ikke har gjort noe galt - han forsøkte å kjøpe sex av deg, og det er ulovlig. Ha-ha... jeg ble ikke en gang tilbydt noe for det Nei, jeg synes hele greia er ufyselig. Møtte naboen et annet sted for et par dager siden, da scannet han kroppen min opp og ned og forsøkte å flørte og fleipe, så han hadde tydelig ikke forstått at jeg avviste ham i klare ordlag da han forsøkte seg. Så jeg sa da veldig klart og tydelig fra til ham at han var forferdelig respektløs både overfor meg og kona, og at det han forsøkte seg på var en krenkelse, at jeg aldri har tenkt på ham på den måten og aldri kommer til å gjøre det og at jeg derfor også vet at jeg aldri har sagt eller gjort noe som han burde sett på som interesse fra min side. Jeg minnet han også på at han tidligere har sagt at han aldri har vært utro, at han har for mye respekt for kona, men at det tydeligvis ikke gjelder fremdeles. Han ble dritsur og bare gikk. Nå hilser han ikke på meg - og det er like godt Anonymkode: f84a4...e65
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 Ja, var faktisk inne på tanken om tidlige tegn på demens. HI Anonymkode: 3c88e...613
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, var faktisk inne på tanken om tidlige tegn på demens. HI Anonymkode: 3c88e...613 Det var første jeg tenkte når jeg leste dette... Anonymkode: 36f0f...9d5
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #6 Skrevet 3. juli 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, var faktisk inne på tanken om tidlige tegn på demens. HI Anonymkode: 3c88e...613 Kommer han med lignende kommentarer og tilbud senere, da må du gjøre det helt klart for ham at du ikke er interessert og at han burde vite bedre enn å oppføre seg sånn. Tar han ikke det til seg, da ville jeg fortalt det til noen av dine nærmeste. Jeg ville uansett fortalt dette til en person du stoler på, i tilfelle han skulle begynne å spre feilaktige rykter om deg. Anonymkode: f84a4...e65
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #7 Skrevet 3. juli 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kommer han med lignende kommentarer og tilbud senere, da må du gjøre det helt klart for ham at du ikke er interessert og at han burde vite bedre enn å oppføre seg sånn. Tar han ikke det til seg, da ville jeg fortalt det til noen av dine nærmeste. Jeg ville uansett fortalt dette til en person du stoler på, i tilfelle han skulle begynne å spre feilaktige rykter om deg. Anonymkode: f84a4...e65 Tror nok ikke denne mannen kommer til å spre noen rykter. Det er han ikke typen til å gjøre. Er flere år siden vi hadde noe med han å gjøre, så nå er det bare tilfeldige møter i byen liksom. Ja, tror nok jeg sier fra om det skjer igjen. Kom bare så plutselig, jeg var overhodet ikke forberedt i dag. HI Anonymkode: 3c88e...613
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #8 Skrevet 3. juli 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror nok ikke denne mannen kommer til å spre noen rykter. Det er han ikke typen til å gjøre. Er flere år siden vi hadde noe med han å gjøre, så nå er det bare tilfeldige møter i byen liksom. Ja, tror nok jeg sier fra om det skjer igjen. Kom bare så plutselig, jeg var overhodet ikke forberedt i dag. HI Anonymkode: 3c88e...613 Forstår godt den følelsen - jeg var også helt uforberedt da han plutselig forsøkte å kysse meg. Godt du slipper å møte ham noe særlig, da. Anonymkode: f84a4...e65
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #9 Skrevet 3. juli 2017 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var første jeg tenkte når jeg leste dette... Anonymkode: 36f0f...9d5 Jeg tenkte også med en gang på demens... Anonymkode: 1e923...478
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå