Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Eller, begrenser seg litt. Må være maks to timer kjøring fra kongsberg. Noen som vet om en perle i sør? Jeg trenger: Normale priser på hus (ikke oslo-tendenser). Havet! Ikke en liten innsjø, men hav 😊 Rolig, landlig, idyllisk. Det skal være en drøm å bli gammel der 😉 Anonymkode: 2502b...327
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #6 Skrevet 3. juli 2017 Takk, skal sjekke litt 😊 Oslo er uaktuelt, men takk for svar. Anonymkode: 2502b...327
Lessismore Skrevet 3. juli 2017 #9 Skrevet 3. juli 2017 Holmsbu eller Vollen. Nydelige, små sørlandsperler ca 1,5 time fra Kongsberg.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #10 Skrevet 3. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Oslo ❤ Anonymkode: 219e0...825 Oj! Hvor finner du hus ved sjøen i Oslo til "ikke Oslo-priser"? Fortell, fortell, jeg er fus! Anonymkode: 0b515...705
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #11 Skrevet 3. juli 2017 Både Tønsberg og Vollen som er nevnt i tråden er ganske så dyre, jo nærmere sjøen jo mer vanvittige priser. Hi ønsker også å bli gammel på det stedet hun drømmer om, og min kjennskap til Tønsberg tilsier at jeg ikke ville blitt gammel i den kommunen. I hvert fall ikke så lenge de holder på sine blå-blå politiske overbevisninger ved valgene der. Asker kommune har nok også en god del å gå på der, selv om man ikke vet hva kommunesammenslåingen vil ha å si for det området. Anonymkode: 43f87...133
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #12 Skrevet 3. juli 2017 Jeg synes Sandefjord er en ganske fin by å bo i, relativt rimelige priser også på enebolig. Anonymkode: 7f564...bda
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #13 Skrevet 3. juli 2017 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Både Tønsberg og Vollen som er nevnt i tråden er ganske så dyre, jo nærmere sjøen jo mer vanvittige priser. Anonymkode: 43f87...133 Det egentlige Tønsberg er rådyrt og bortimot umulig hvis man skal ha enebolig, men hvis du er villig til å bo litt 'uti skauen' i gamle Sem kommune er ikke prisene så altfor ille, iallefall ikke Oslo-tendenser. Anonymkode: 7f564...bda
Pengetreet Skrevet 3. juli 2017 #16 Skrevet 3. juli 2017 Svelvik, Åsgårdstrand, Nøtterøy, Tjøme, Melsomvik, Sandefjord, Stavern.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå