Gå til innhold

mandal, fint sted?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurdere å dra dit en uke nå i ferien, har funnet et hus. Hvordan er det der? Strender, koslige gater osv? Hva kan man finne på?

Takk for svar☺

Anonymkode: 01a6c...a21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 01a6c...a21

Skrevet

Mandal er fint det. Gatene er koselige og gågata er barnevennlig, typisk hvit sørlandsby. Sjøsanden er en nydelig strand og furulunden er en flott turplass. 

Skrevet

Tusen takk for svar☺ finnes det noe mer å gjøre der?

Hi

Anonymkode: 01a6c...a21

Skrevet

Jeg er ikke veldig godt kjent, men det er bare 30 min å kjøre til dyreparken, de bygget nytt kulturhus for noen år siden, tror der er en stor lekeplass ved det... De har vel onsdagskonserter i byen hele sommeren? Der er svømmehall der, men ikke badeland. Da må du til Kristiansand eller lyngdal. 

Skrevet

Dyreparken skal vi innom ja☺flott, tusen takk igjen☺

Hi

Anonymkode: 01a6c...a21

Skrevet

Veldig koselig om sommeren der, dødt resten av året. 

Anonymkode: 280c1...ae4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...