Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Vurdere å dra dit en uke nå i ferien, har funnet et hus. Hvordan er det der? Strender, koslige gater osv? Hva kan man finne på? Takk for svar☺ Anonymkode: 01a6c...a21
skjotta Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Mandal er fint det. Gatene er koselige og gågata er barnevennlig, typisk hvit sørlandsby. Sjøsanden er en nydelig strand og furulunden er en flott turplass.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 Tusen takk for svar☺ finnes det noe mer å gjøre der? Hi Anonymkode: 01a6c...a21
skjotta Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 Jeg er ikke veldig godt kjent, men det er bare 30 min å kjøre til dyreparken, de bygget nytt kulturhus for noen år siden, tror der er en stor lekeplass ved det... De har vel onsdagskonserter i byen hele sommeren? Der er svømmehall der, men ikke badeland. Da må du til Kristiansand eller lyngdal.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #6 Skrevet 3. juli 2017 Dyreparken skal vi innom ja☺flott, tusen takk igjen☺ Hi Anonymkode: 01a6c...a21
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #7 Skrevet 3. juli 2017 Veldig koselig om sommeren der, dødt resten av året. Anonymkode: 280c1...ae4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå