Gå til innhold

Føler meg som en idiot

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen var jeg veldig full og klarte å fortelle en av mine nærmeste venner at jeg vil ha han tilbake. Vi hadde en greie for noen tilbake og jeg var ikke klar for det da og såret han veldig. Nå er han sammen med en annen og selv om han ikke virker stupforelsket så virker det som han har det bra.

Jeg på den andre siden har savnet det vi hadde, men ble like overrasket som han over alle følelsene som plutselig kom opp. Nå har jeg tidenes lengste fylleangst. Jeg har beklaget meg og bedt han glemme alt jeg sa. Men jeg føler meg bare så dum, hvorfor kunne jeg ikke holdt det for meg selv!

Vær så snill å si at denne følelsen forsvinner snart?

Anonymkode: 701e3...e13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette bare var en fyllegreie, at du ikke ønsker ham tilbake, da hadde jeg bare latt alt gå. Du har beklaget og da må du bare ta tiden til hjelp. Følelsen forsvinner etterhvert. Prøv å ikke fore følelsen ved å repetere det du sa og gjorde i helgen, da forlenger du bare alt. Når du begynner å tenke på det så stopp deg selv, aksepter at du sa/gjorde det du gjorde, og at du ikke kan endre på det - det tilhører fortiden, la det bli der. Og begynn å tenke på andre ting.

Om du virkelig har dype følelser for mannen så ville jeg nok også bare latt det være med det du har gjort til nå. Men om dere møtes en annen gang, fortell ham at du mente det du sa sist, at du har følelser for ham, at du beklager både at du såret ham da dere var sammen for noen år siden og at du nå stilte ham i en vanskelig posisjon siden han har dame. Si at fordi du føler så mye for ham så ønsker du mest av alt at han skal være lykkelig, og gjør dama hans ham lykkelig så unner du ham det. Og så slipper du det. Om det forholdet ikke fungerer, og han finner ut at han fremdeles har sterke følelser for deg, da kan det hende han kontakter deg igjen. Men ikke vent på det, ikke forvent det. Lev livet ditt videre som om han ikke er en del av det slik at du ikke fratar deg selv andre muligheter for lykke.

Anonymkode: 93d1a...83e

Skrevet

Takk for et veldig godt svar, du har helt rett. Jeg skal la det ligge. Og prøve å ikke tenke alt for mye over det.

Anonymkode: 701e3...e13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...