Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Vi skal til dyreparken og tenkte å se Sabeltann showet siden eldste har helt dilla. Vi har også en lillebror som nok sover på den tida, kan vi ha med ham i vogn så han sover der? Eller bør bare en av oss voksne dra på show og den andre være igjen på hotellet med minsten? Han sover godt og gjennom det meste hjemme. Men kanskje ikke noe sted å evt ha vogna? Ikke vært der før. Anonymkode: 7f133...c86
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Jeg syntes lydnivået var høyt. Ville ikke hatt med en sovende baby dit. Du kjenner uansett ditt eget barn best. Anonymkode: f9fa3...f52
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Vogner må parkeres utenfor tribunen, du får ikke ha den med inn. Så enten må en av dere stå på utsiden med vogna eller ha babyen på fanget. Det er virkelig stinn brakke under showet og ikke plass til barnevogner. Anonymkode: cd309...b1f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg syntes lydnivået var høyt. Ville ikke hatt med en sovende baby dit. Du kjenner uansett ditt eget barn best. Anonymkode: f9fa3...f52 Han våkner ikke lett, men kjenner ikke parken og scene/tribuneområdet. Går det an å ha med vogn dit i det hele tatt? Anonymkode: 7f133...c86
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 Ville ikke hatt med baby dit, høy lyd og lyeffekter, men du kjenner babyen din selvfølgelig. Vogna må stå utenfor tribunen, er smekkfullt der. Anonymkode: a2016...8f4
Lessismore Skrevet 3. juli 2017 #7 Skrevet 3. juli 2017 Ville latt babyen bli igjen på hotellet med faren. Det er høy lyd og pyroeffekter...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #8 Skrevet 3. juli 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han våkner ikke lett, men kjenner ikke parken og scene/tribuneområdet. Går det an å ha med vogn dit i det hele tatt? Anonymkode: 7f133...c86 Da vi var der i fjor var det noen som hadde en unge på rundt ett år på fanget, med hørselvern, likevel skvatt hun og gråt litt av smell fra kanonene o.l Du får som sagt ikke med deg vognen inn på tribunene så du må ha han på fanget Anonymkode: cd309...b1f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #9 Skrevet 3. juli 2017 Vi delte oss. Eldste hadde med pappa og onkel på Show (han var litt over 5 år) Jeg var igjen på rommet med yngste. Anonymkode: a419f...940
*Miss Marple* Skrevet 3. juli 2017 #10 Skrevet 3. juli 2017 Babyer har ingenting på showet å gjøre. Det er sent, det er mye og høy lyd, jeg tror neppe noen sover seg gjennom det, og det er mye inntrykk. Du kan ikke ha med vogn på tribunen og jeg syns dere skal spare både barnet for opplevelsen som han ikke har noe utbytte av og dem som sitter rundt dere for babygråt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå