Gå til innhold

kjøkkeninnredning til ett lite kjøkken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte til ett hus som har betydelig mindre kjøkken enn det vi har i dag. Kjøkkenet er i underkant av 8 kvm. Vi skal ikke ha spiseplass inne på kjøkkenet. Noen som har tips til hva jeg bør tenke på når det gjelder innredning. Jeg har vært inne på tanke å bare ha høyskap på den ene veggen for å få mest mulig lagringsplass, men er litt skeptisk til at det kan bli trangt. For å få det mest mulig luftig burde jeg kanskje bare ha underskap, men da får vi lite lagringsplass. 

Anonymkode: 8ea0d...dd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Xxl-skapene til kvik kan du jo se på. Da får du masse plass i underskap og store gode benkeplater. 

Ellers ville jeg ikke hatt en hel vegg med høyskap på så lite kjøkken. Heller litt åpne hyller eller noen små overskap om dere må ha mer lagring. 

Anonymkode: 13f5c...267

Skrevet
Sitat

Takk for tips, jeg skal sjekke ut XXL skapene til kvik. visst ikke at det var mulig å få underskap som er ekstra store. HI

Skrevet

Om det er mulig så velg dype skuffer i underskap. Gir mye bedre utnyttelse av lagringsplassen enn hyller.

Anonymkode: d2f0f...5b3

Skrevet

Jeg vil ha mest mulig skuffer eller skap med type innredning som man kan trekke ut sånn at man ser hva som er i skapet.  Noen som har erfaring med kjøleskuffe? HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...