Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Ene gammel nabo andre singel. Han har kjent begge lenge. De visste ikke om meg. Sitter med en vond følelse.... Anonymkode: 4a2f6...7c1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Hadde vel vært verre om hun/de visste om deg? Anonymkode: 5265c...80c
Evablaum Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ene gammel nabo andre singel. Han har kjent begge lenge. De visste ikke om meg. Sitter med en vond følelse.... Anonymkode: 4a2f6...7c1 Hvorfor?
sug lut Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 Vel, hva er problemet, han har da selvstyr på pikken og du kan da unne ham å gå ut? At de ikke vet om deg er da ingen krise, nå vet de det.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 Eks hadde ikke styr på sine edle deler, har så elendig erfaring over så mange år. Anonymkode: 4a2f6...7c1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #6 Skrevet 3. juli 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde vel vært verre om hun/de visste om deg? Anonymkode: 5265c...80c Nå de vet så om de ringer igjen... Jeg har ikke så lyst til å bli kjent med den gjengen. Ei anna som også tilhører den gjengen har spurt han om sex mange ganger. Og hans eks er i den gjengen. Utrolig at dette er folk fra 35 til 60 år... Anonymkode: 4a2f6...7c1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #7 Skrevet 3. juli 2017 Jeg bare mange kompiser, og går faktisk også på fest uten mannen. Går helt fint å ha venner av motsatt kjønn altså. Anonymkode: 4d9d3...a63
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #8 Skrevet 3. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå de vet så om de ringer igjen... Jeg har ikke så lyst til å bli kjent med den gjengen. Ei anna som også tilhører den gjengen har spurt han om sex mange ganger. Og hans eks er i den gjengen. Utrolig at dette er folk fra 35 til 60 år... Anonymkode: 4a2f6...7c1 Du kan uansett ikke bestemme hva han gjør. Om han ligger med andre er det fordi han vil det selv, ikke fordi "fremmede damer inviterer ham ut" eller fordi eksen hans er i gjengen. Han velger selv sitt liv. Anonymkode: e2245...d17
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #9 Skrevet 3. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Du kan uansett ikke bestemme hva han gjør. Om han ligger med andre er det fordi han vil det selv, ikke fordi "fremmede damer inviterer ham ut" eller fordi eksen hans er i gjengen. Han velger selv sitt liv. Anonymkode: e2245...d17 Du hadde synes det var ok? Anonymkode: 4a2f6...7c1
beef sister Skrevet 3. juli 2017 #10 Skrevet 3. juli 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du hadde synes det var ok? Anonymkode: 4a2f6...7c1 Det er ikke det hun sier. Man bør ha såpass med tillit til partneren sin at det å ta noen drinker med en av det motsatte kjønn er helt uproblematisk. Og helt uavhengig av følelsene dine, så er det jo ikke din sak hvem han velger å møte.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #11 Skrevet 3. juli 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du hadde synes det var ok? Anonymkode: 4a2f6...7c1 At han tar en øl med noen? Ja, jeg gjør også det med mange. Ligger ikke med dem likevel. Og den dagen jeg får lyst til å ligge med noen, er det et aktivt valg. Det er ikke noen utenfor som er skyld i det. Anonymkode: e2245...d17
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #12 Skrevet 3. juli 2017 Sikkert meg som har for dårlig erfaring. Har heller ikke venn av motsatt kjønn. Langt utenfor min natur å gjøre noe sånt. Men, skjønner det er vanlig. Anonymkode: 4a2f6...7c1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #13 Skrevet 3. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Sikkert meg som har for dårlig erfaring. Har heller ikke venn av motsatt kjønn. Langt utenfor min natur å gjøre noe sånt. Men, skjønner det er vanlig. Anonymkode: 4a2f6...7c1 Det hyggeligste er jo at en mann er trofast. Men det må han jo bestemme seg for helt selv. Du kan ikke passe på ham eller holde ham i ørene for å sikre deg at han er det. Og selv da, hvis du passet på ham, og klarte å "hindre" at han hadde noen andre, hva forteller det deg? Det forteller jo bare at han ikke vil nok. Jeg personlig vil ikke ha en som ikke vil ha meg, eller som må gjetes for ikke å være utro. Jeg vil kun ha en som er forelsket i meg og interessert i meg. Er han ikke det, kan han drite og dra. Men er han det, kan han ta så mange drinker han vil med hvem han vil, eksen også. Det samme gjør jo jeg, uten at noen mistenker meg for noe eller prøver å gjete meg. Anonymkode: e2245...d17
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #14 Skrevet 3. juli 2017 Jeg har levd med beskyldninger i mange år gjør litt med en. Han sier han ikke er sjalu men sa han går om jeg får mld fra en eks om treff. Selv ta drinker? Anonymkode: 4a2f6...7c1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #15 Skrevet 3. juli 2017 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har levd med beskyldninger i mange år gjør litt med en. Han sier han ikke er sjalu men sa han går om jeg får mld fra en eks om treff. Selv ta drinker? Anonymkode: 4a2f6...7c1 Ut fra det du skriver her så hadde jeg tatt et seriøst oppgjør med meg selv og funnet ut om dette egentlig er rette mann for deg? Det du har opplevd i tidligere forhold, det er ditt problem, og det er ikke noe du bør belaste fremtidige partnere med. At du har en eller flere ekser som har bedratt deg og ikke vært stabile, det gjør ikke at du kan kontrollere fremtidige partnere, for da vil du bare skyve fra deg også gode menn. Når du nå forteller at denne mannen sier han vil gå fra deg hvis du får en sms fra en eks som ønsket å møte deg, da kobler alle mine varsellamper inn. Han vil altså gå fra deg pga. noe andre gjør - sender deg en sms. Hadde han sagt at han ikke taklet at du møtte en eks du ikke har barn med, det hadde vært en annen sak, men når han sier han vil gå fra deg om du får en sms fra en eks som vil møte deg - da tenker jeg bare... kom deg unna! Den kommentaren hans ville vært nok for meg å vurdere hele forholdet. Er det barn inne i bildet så ville jeg krevd parterapi, hvis ikke hadde jeg trolig gått om han mente alvor. Trusler for ting jeg ikke kan kontrollere selv (at andre skriver sms til meg kan jeg ikke kontrollere), det ville jeg aldri levd med! Uansett, et forhold hvor du ikke stoler på han, og han er langt mer sjalu enn han vil innrømme, det har ingen fremtid om dere ikke tar tak i problemene deres! I utgangspunktet er det uproblematisk at han går ut med venner (også av motsatt kjønn). Men med den tilleggsinformasjonen du kommer med så tenker jeg at hvis forholdet skal ha noen fremtid så har dere en god del å rydde opp i. Du må rydde i deg selv pga. det du har opplevd tidligere slik at du ikke drar det med inn i dette eller nye forhold. Han må rydde opp i sin sjalusi. Dere må rydde i forholdet, finne ut hvor grensene går for dere, hva dere kan leve med og ikke leve med. Slik det er nå virker det ikke som om dere trekker sammen i forholdet. Anonymkode: 75e23...391
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #16 Skrevet 3. juli 2017 Jeg kan godt forstå om noen prøver seg på mannen min! Han er vanvittig døds digg. Helt fantastisk er han. Om han derimot heller valgt noen andre enn meg hadde jeg blitt knust. Men jeg vet også at han er fri til å gå sin vei. Om han ikke vil være sammen med meg, så er det opp til han. Jeg er også fri, jeg kan gå om jeg vil. Hadde han drevet å rotet med andre ville jeg ikke hatt han. Det vet han. Så det gjør han ikke. Vi er to frie, voksne mennesker som behandler hverandre med tillit og respekt. Det er temmelig enkelt. Må få legge til at vi er lykkelig på 15. året. Om han vil drikke pils med damene på jobben, eller damene i nabolaget kan han det. Har aldri vært en problemstilling, men tviler på jeg hadde hatt problemer med det. Anonymkode: ea7f1...f13
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #17 Skrevet 3. juli 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan godt forstå om noen prøver seg på mannen min! Han er vanvittig døds digg. Helt fantastisk er han. Om han derimot heller valgt noen andre enn meg hadde jeg blitt knust. Men jeg vet også at han er fri til å gå sin vei. Om han ikke vil være sammen med meg, så er det opp til han. Jeg er også fri, jeg kan gå om jeg vil. Hadde han drevet å rotet med andre ville jeg ikke hatt han. Det vet han. Så det gjør han ikke. Vi er to frie, voksne mennesker som behandler hverandre med tillit og respekt. Det er temmelig enkelt. Må få legge til at vi er lykkelig på 15. året. Om han vil drikke pils med damene på jobben, eller damene i nabolaget kan han det. Har aldri vært en problemstilling, men tviler på jeg hadde hatt problemer med det. Anonymkode: ea7f1...f13 Misunner deg. Til deg over jeg stoler på han men liker ikke den gamle gjengen hans. Dette pga alt han har fortalt meg. Anonymkode: 4a2f6...7c1
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #18 Skrevet 3. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har levd med beskyldninger i mange år gjør litt med en. Han sier han ikke er sjalu men sa han går om jeg får mld fra en eks om treff. Selv ta drinker? Anonymkode: 4a2f6...7c1 Da er han jo en hykler. Anonymkode: e2245...d17
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #19 Skrevet 3. juli 2017 Dere virker å fortjene hverandre. Det er fullstendig uholdbart å skulle leve med mistenksomhet og beskyldninger hver eneste gang man så mye som prater med det motsatte kjønn, men dere er jo like paranoide begge to. Good riddance! Anonymkode: dd679...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå