Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Jeg veier 75, og vil gjerne ned på 70kg. Kan noen gi meg noen tips på hva jeg bør spise/ikke spise? Jeg har mulighet til å trene hver dag, hvordan bør jeg sette opp treningen? I tillegg har jeg en fysisk krevende jobb. Jeg er veldig glad i å lage mat, så om noen har noen oppskrifter eller retter å anbefale, rop ut! Anonymkode: c3b5c...798
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Trening fjerner gram, kosthold fjerner kilo. Du må rett og slett spise litt mindre, litt mindre til alle måltider og kutte sukker og hvitt hvetemel ned til det minimale. Kjempefint å trene i tillegg da selvfølgelig, det strammer opp og øker hvileforbrenningen litt. Anonymkode: 68ff8...c0f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Lurer på om jeg hadde klart å sett at en hadde gått ned fra 75 til 70 kilo🤔 Kan du legge ut før- etter bilde her? Du må telle kalorier. Ligge på et underskudd på minimum7500 i uken. Anonymkode: 06ec5...a9e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lurer på om jeg hadde klart å sett at en hadde gått ned fra 75 til 70 kilo🤔 Kan du legge ut før- etter bilde her? Du må telle kalorier. Ligge på et underskudd på minimum7500 i uken. Anonymkode: 06ec5...a9e Vet ikke om jeg vil legge ut bilde av kroppen min, men kan gjerne legge ut andre bilder underveis. F.eks. av vekta? HI Anonymkode: c3b5c...798
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 Hvordan spiser du nå da? Trener du? Anonymkode: 8b541...a03
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #6 Skrevet 3. juli 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke om jeg vil legge ut bilde av kroppen min, men kan gjerne legge ut andre bilder underveis. F.eks. av vekta? HI Anonymkode: c3b5c...798 Gjør det. Og hva du spiser ca Anonymkode: 06ec5...a9e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #7 Skrevet 3. juli 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan spiser du nå da? Trener du? Anonymkode: 8b541...a03 Jeg spiser for lite grønnsaker, ellers spiser jeg greit. Kan gjerne kutte ned på karbohydrater. Har ikke noe problem med å kutte alt av sukker. Jeg trener, så det er stort sett kostholdet som må strammes opp. Men jeg trenger motivasjon og tips! Jeg trener intervall på mølla 1-2 ganger i uka, avslutter alltid med basis på mage og rygg. Resten av gangene trener jeg styrke. Er mest glad i å trene med frivekter. Varmer alltid opp med å sykle 15 min før styrkeøktene. Anonymkode: c3b5c...798
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #8 Skrevet 3. juli 2017 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lurer på om jeg hadde klart å sett at en hadde gått ned fra 75 til 70 kilo🤔 Kan du legge ut før- etter bilde her? Du må telle kalorier. Ligge på et underskudd på minimum7500 i uken. Anonymkode: 06ec5...a9e På min lille kropp ser jeg stor forskjell på 5 kilo. Dette er nok, som så mye annet, individuelt. Anonymkode: 6b4af...1a5
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #9 Skrevet 3. juli 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: På min lille kropp ser jeg stor forskjell på 5 kilo. Dette er nok, som så mye annet, individuelt. Anonymkode: 6b4af...1a5 Jeg har en del muskler, men med litt ekstra fett på kroppen etter fødsel. 68-70kg er der kroppen min trives. Når jeg veier 70kg har jeg flat mage, markerte hoftebein osv. Kanskje vanskelig å se for seg, men sant Nå har jeg litt ekstra rundt armer, mage og hofter. Det er dette jeg ønsker å stramme opp ved å gå ned i vekt Anonymkode: c3b5c...798
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #10 Skrevet 3. juli 2017 Tell kalorier, jogg og tren styrke. Bruk feks Lifesum, der er det oppskrifter også. Jeg gikk fra 66 til 59 på fire uker i vinter. Lå på 14-1500kcal og trente + gikk lang tur nesten hver dag. frokost/lønsj: 1. avokado, kokt egg, tomat, agurk og isbergsalat med litt parmesan og majones 2. Vassgraut med bær eller smør 3. Grovt brød eller rugsprø med makrell i tomat, kaviar, egg, tomat, avokado eller magert kjøttpålegg Middag, det samme som familien, bare mindre enn før. Kvelds: Salater gryn og melk med banan og syltetøy Brød/rugsprø m pålegg vassgraut med bær eller kanel og smør snacks: kvarg Frukt (spesielt eple) pikekyss vannmelon gresk yoghurt gulerot Og så til de som mener at man ikke kan spise sukker eller hvetemel.. Jo, det går fint. Men det er ikke det mest mettende av mat. Kalorier inn, kalorier ut. Anonymkode: c18bf...0d2
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #11 Skrevet 3. juli 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tell kalorier, jogg og tren styrke. Bruk feks Lifesum, der er det oppskrifter også. Jeg gikk fra 66 til 59 på fire uker i vinter. Lå på 14-1500kcal og trente + gikk lang tur nesten hver dag. frokost/lønsj: 1. avokado, kokt egg, tomat, agurk og isbergsalat med litt parmesan og majones 2. Vassgraut med bær eller smør 3. Grovt brød eller rugsprø med makrell i tomat, kaviar, egg, tomat, avokado eller magert kjøttpålegg Middag, det samme som familien, bare mindre enn før. Kvelds: Salater gryn og melk med banan og syltetøy Brød/rugsprø m pålegg vassgraut med bær eller kanel og smør snacks: kvarg Frukt (spesielt eple) pikekyss vannmelon gresk yoghurt gulerot Og så til de som mener at man ikke kan spise sukker eller hvetemel.. Jo, det går fint. Men det er ikke det mest mettende av mat. Kalorier inn, kalorier ut. Anonymkode: c18bf...0d2 Tusen takk for utfyllende svar!! Jeg har lastet ned Lifesum og skal ta en titt på oppskriftene deres. Takk for fine tips om mat Anonymkode: c3b5c...798
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå