Evablaum Skrevet 2. juli 2017 #1 Skrevet 2. juli 2017 (endret) Jeg er så sliten og trøtt, har ingen energi. Mye leddsmerter, stiv i kroppen.. Er ikke typen som "løper til lege" for ingenting.. Noen som muligens vet hva dette kan være for noe? Endret 2. juli 2017 av Evablaum
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #4 Skrevet 2. juli 2017 D-vitaminmangel? Mangel på vitamin B12? Allergi? Stoffskifte i ubalanse? Stress? Det er i grunn hos lege du må starte, ta en full sjekk med blodprøver Anonymkode: 47a19...d83
Evablaum Skrevet 2. juli 2017 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Revmatisme? Anonymkode: 79194...4b4 Jeg tittet i en annen tråd nå, og ser at ei ønsket reumatisme på meg, så da har jeg fått det da ☹️☹️☹️☹️
Rivjernet Skrevet 2. juli 2017 #6 Skrevet 2. juli 2017 Influensa?🤔 Hvis det er langvarig ville jeg tatt meg en tur til legen.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #7 Skrevet 2. juli 2017 Rettførferieutslitt? Prøv å droppe hvitt mel, ris, pasta, sukker og se om det hjelper på leddsmerter og stivhet, hos meg var det helt magisk. Anonymkode: 778d8...44e
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #8 Skrevet 2. juli 2017 Du er for mye på DIB. Man kan bli sånn.. Anonymkode: 407f7...162
Rivjernet Skrevet 2. juli 2017 #9 Skrevet 2. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du er for mye på DIB. Man kan bli sånn.. Anonymkode: 407f7...162 DIB-syndromet ? Når man er så engasjert i diskusjonene her at man ikke har tid til å jobbe. 😂
Evablaum Skrevet 2. juli 2017 Forfatter #10 Skrevet 2. juli 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du er for mye på DIB. Man kan bli sånn.. Anonymkode: 407f7...162 Når andre her inne ønsker meg reumatisme, og jeg får det; det må være et tegn på at jeg henger her litt vel mye ja 🙋
Rivjernet Skrevet 2. juli 2017 #11 Skrevet 2. juli 2017 Akkurat nå, Evablaum skrev: Når andre her inne ønsker meg reumatisme, og jeg får det; det må være et tegn på at jeg henger her litt vel mye ja 🙋 Det sitter nok noen med voodoo- dukke en eller annen plass i Norge nå, ja...😂
Evablaum Skrevet 2. juli 2017 Forfatter #12 Skrevet 2. juli 2017 1 minutt siden, Stinkerbelle skrev: Det sitter nok noen med voodoo- dukke en eller annen plass i Norge nå, ja...😂 Fingrene deformeres mens jeg skriver.. 😩😩😩
Rivjernet Skrevet 2. juli 2017 #13 Skrevet 2. juli 2017 2 minutter siden, Evablaum skrev: Fingrene deformeres mens jeg skriver.. 😩😩😩 Hahaha😂
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #14 Skrevet 2. juli 2017 Har hatt det på samme måten i mange år nå. 🙁 Mye smerter i ledd og muskler, ekstemt stive fingre og hender (spesielt om morgenen), vondt å bli tatt på stort sett over alt, problemer med søvn, og ekstremt mye trett. Etter noen år med utredninger og tester gjort av fastlege, revmatolog, endokrinolog og til slutt et tverrfaglig fysikalsk-medisinsk team på sentralsykehuset her, så fikk jeg til slutt diagnosen fibromyalgi for noen uker siden. Får håpe du ikke har det samme. Jeg har bare fortalt det til mannen min, for det er ikke en diagnose man forteller folk om. ☹️ Det er dessverre slik at et flertall av folk rundt om kring mener at dette er en oppdiktet diagnose, som bare late og sutrete folk som vil gå på NAV får. Jeg hadde håpt at det var en mer "stueren" diagnose jeg endte opp med, slik at jeg kunne tørre å si hvordan jeg egentlig har det på jobb i tunge/vonde perioder. Jeg kommer ikke til å informere sjefen/jobben min om dette. Anonymkode: fb145...c69
Evablaum Skrevet 2. juli 2017 Forfatter #15 Skrevet 2. juli 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har hatt det på samme måten i mange år nå. 🙁 Mye smerter i ledd og muskler, ekstemt stive fingre og hender (spesielt om morgenen), vondt å bli tatt på stort sett over alt, problemer med søvn, og ekstremt mye trett. Etter noen år med utredninger og tester gjort av fastlege, revmatolog, endokrinolog og til slutt et tverrfaglig fysikalsk-medisinsk team på sentralsykehuset her, så fikk jeg til slutt diagnosen fibromyalgi for noen uker siden. Får håpe du ikke har det samme. Jeg har bare fortalt det til mannen min, for det er ikke en diagnose man forteller folk om. ☹️ Det er dessverre slik at et flertall av folk rundt om kring mener at dette er en oppdiktet diagnose, som bare late og sutrete folk som vil gå på NAV får. Jeg hadde håpt at det var en mer "stueren" diagnose jeg endte opp med, slik at jeg kunne tørre å si hvordan jeg egentlig har det på jobb i tunge/vonde perioder. Jeg kommer ikke til å informere sjefen/jobben min om dette. Anonymkode: fb145...c69 Det er en diagnose med mye fordommer tilknyttet seg ja. Drit i alle andre, du vet selv at du er syk, et fett hva diagnosen heter!
Evablaum Skrevet 2. juli 2017 Forfatter #16 Skrevet 2. juli 2017 Hi her Dette var bare en tulletråd, med henvisning til en annen tråd, der ei ønsket Evablaum reumatisme...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #17 Skrevet 2. juli 2017 32 minutter siden, Evablaum skrev: Hi her Dette var bare en tulletråd, med henvisning til en annen tråd, der ei ønsket Evablaum reumatisme... I alle dager, er det virkelig noen som ønsker andre sykdommer? Og så spesifikt da... Anonymkode: 67b75...93a
Evablaum Skrevet 3. juli 2017 Forfatter #18 Skrevet 3. juli 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: I alle dager, er det virkelig noen som ønsker andre sykdommer? Og så spesifikt da... Anonymkode: 67b75...93a Alt kan skje på DIB 😂
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #19 Skrevet 3. juli 2017 Har du noen gang hørt av partner at du har pustestopp på natten? Kanskje spesielt når du har inntatt noe alkohol? Varierende grad av søvnapné går ofte upåvist spesielt hos kvinner. "Du har jo barn, klart du er sliten" får man ofte høre. Dette har ingenting med leddsmerter å gjøre, men man kan lide av mer enn en ting av gangen. Anonymkode: c56ba...fe4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå