Gå til innhold

Hva feiler deg meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er så sliten og trøtt, har ingen energi. Mye leddsmerter, stiv i kroppen.. Er ikke typen som "løper til lege" for ingenting.. Noen som muligens vet hva dette kan være for noe?

Endret av Evablaum
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overskrift:

Hva feiler det meg??

Skrevet

Revmatisme?

Anonymkode: 79194...4b4

Skrevet

D-vitaminmangel? 

Mangel på vitamin B12? 

Allergi? 

Stoffskifte i ubalanse? 

Stress? 

Det er i grunn hos lege du må starte, ta en full sjekk med blodprøver 

Anonymkode: 47a19...d83

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Revmatisme?

Anonymkode: 79194...4b4

Jeg tittet i en annen tråd nå, og ser at ei ønsket reumatisme på meg, så da har jeg fått det da ☹️☹️☹️☹️

Skrevet

Influensa?🤔 Hvis det er langvarig ville jeg tatt meg en tur til legen.

Skrevet

Rettførferieutslitt?

Prøv å droppe hvitt mel, ris, pasta, sukker og se om det hjelper på leddsmerter og stivhet, hos meg var det helt magisk.

Anonymkode: 778d8...44e

Skrevet

Du er for mye på DIB. Man kan bli sånn.. 

Anonymkode: 407f7...162

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

DIB-syndromet ? Når man er så engasjert i diskusjonene her at man ikke har tid til å jobbe. 😂

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når andre her inne ønsker meg reumatisme, og jeg får det; det må være et tegn på at jeg henger her litt vel mye ja 🙋

Skrevet
Akkurat nå, Evablaum skrev:

Når andre her inne ønsker meg reumatisme, og jeg får det; det må være et tegn på at jeg henger her litt vel mye ja 🙋

Det sitter nok noen med voodoo- dukke en eller annen plass i Norge nå, ja...😂

Skrevet
1 minutt siden, Stinkerbelle skrev:

Det sitter nok noen med voodoo- dukke en eller annen plass i Norge nå, ja...😂

Fingrene deformeres mens jeg skriver.. 😩😩😩

Skrevet
2 minutter siden, Evablaum skrev:

Fingrene deformeres mens jeg skriver.. 😩😩😩

Hahaha😂

Skrevet

Har hatt det på samme måten i mange år nå. 🙁

Mye smerter i ledd og muskler, ekstemt stive fingre og hender (spesielt om morgenen), vondt å bli tatt på stort sett over alt, problemer med søvn, og ekstremt mye trett.

Etter noen år med utredninger og tester gjort av fastlege, revmatolog, endokrinolog og til slutt et tverrfaglig fysikalsk-medisinsk team på sentralsykehuset her, så fikk jeg til slutt diagnosen fibromyalgi for noen uker siden. Får håpe du ikke har det samme.

Jeg har bare fortalt det til mannen min, for det er ikke en diagnose man forteller folk om. ☹️ Det er dessverre slik at et flertall av folk rundt om kring mener at dette er en oppdiktet diagnose, som bare late og sutrete folk som vil gå på NAV får.

Jeg hadde håpt at det var en mer "stueren" diagnose jeg endte opp med, slik at jeg kunne tørre å si hvordan jeg egentlig har det på jobb i tunge/vonde perioder. Jeg kommer ikke til å informere sjefen/jobben min om dette. 

Anonymkode: fb145...c69

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har hatt det på samme måten i mange år nå. 🙁

Mye smerter i ledd og muskler, ekstemt stive fingre og hender (spesielt om morgenen), vondt å bli tatt på stort sett over alt, problemer med søvn, og ekstremt mye trett.

Etter noen år med utredninger og tester gjort av fastlege, revmatolog, endokrinolog og til slutt et tverrfaglig fysikalsk-medisinsk team på sentralsykehuset her, så fikk jeg til slutt diagnosen fibromyalgi for noen uker siden. Får håpe du ikke har det samme.

Jeg har bare fortalt det til mannen min, for det er ikke en diagnose man forteller folk om. ☹️ Det er dessverre slik at et flertall av folk rundt om kring mener at dette er en oppdiktet diagnose, som bare late og sutrete folk som vil gå på NAV får.

Jeg hadde håpt at det var en mer "stueren" diagnose jeg endte opp med, slik at jeg kunne tørre å si hvordan jeg egentlig har det på jobb i tunge/vonde perioder. Jeg kommer ikke til å informere sjefen/jobben min om dette. 

Anonymkode: fb145...c69

Det er en diagnose med mye fordommer tilknyttet seg ja. Drit i alle andre, du vet selv at du er syk, et fett hva diagnosen heter!

Skrevet

Hi her

Dette var bare en tulletråd, med henvisning til en annen tråd, der ei ønsket Evablaum reumatisme... 

Skrevet
32 minutter siden, Evablaum skrev:

Hi her

Dette var bare en tulletråd, med henvisning til en annen tråd, der ei ønsket Evablaum reumatisme... 

I alle dager, er det virkelig noen som ønsker andre sykdommer? Og så spesifikt da... :kari:

Anonymkode: 67b75...93a

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

I alle dager, er det virkelig noen som ønsker andre sykdommer? Og så spesifikt da... :kari:

Anonymkode: 67b75...93a

Alt kan skje på DIB 😂

Skrevet

Har du noen gang hørt av partner at du har pustestopp på natten? Kanskje spesielt når du har inntatt noe alkohol? Varierende grad av søvnapné går ofte upåvist spesielt hos kvinner. "Du har jo barn, klart du er sliten" får man ofte høre. Dette har ingenting med leddsmerter å gjøre, men man kan lide av mer enn en ting av gangen. 

Anonymkode: c56ba...fe4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...