Gå til innhold

Regntrekk til sykkelvogn? Eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kjøpt en billig sykkelvogn (North 13.5) for å ha til/fra bhg. Normalt innebærer det 10min tur/retur. Vogna skal være noenlunde vanntett og selvom "vanntett" på østlandet betyr "søkkvåt etter 30 minutt" her på Vestlandet er det likevel godt nok til korte turer. På jobb har vi sykkelparkering med tak så der står den tørt og fint. 

Hadde sett for meg at her hjemme var det bare å trille sykkel og vogn tvers gjennom huset og ut på baksiden (pga sært terreng og at vi har rekkehus, er det ikke mulig å komme seg til hagen vår ved å gå rundt huset med mindre man er fjellgeit) der den kunne stå fint under tak. Det jeg ikke hadde tenkt på, er at den er jo så sinnsykt svær! Får den ikke gjennom dørene..! :P Tungvint å slå den sammen også.. Ser for meg veldig kjekke ettermiddager med sliten og sulten unge som må vente på at mamma krangler med sykkelvogna fordi det høljregner ute og den derfor ikke kan stå rett utenfor ytterdøra eller i boden.. 

Noen som har tips til løsninger her? Eller vet hvor jeg kan få tak i helt vanntett regntrekk jeg kan hive på? Finner ikke originalt regntrekk til salgs (tenker på sånn blankt i plast som ville holdt vannet ute om jeg så spylte med vannslangen hele natta) :(

Anonymkode: 8c727...b3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...