Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #1 Skrevet 2. juli 2017 Jeg har solgt en vogn på Finn og kjøper betalte på vipps. Jeg har fått bekreftelse på vipps, men pengene er ikke kommet inn på konto. Det er tre dager siden hun betalte. Jeg får ikke betalt med vipps fordi jeg ikke har med bank -ID på ferie. Er det derfor pengene ikke er kommet inn? Hva gjør jeg? Anonymkode: e27f0...776
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #3 Skrevet 2. juli 2017 Ble det betalt torsdag eller fredag? Anonymkode: 0910e...752
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #4 Skrevet 2. juli 2017 Du får de nok inn i morgen eller på tirsdag om hun overførste på torsdag/fredag Anonymkode: 39c38...99b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #5 Skrevet 2. juli 2017 Hun betalte fredag Anonymkode: e27f0...776
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #6 Skrevet 2. juli 2017 Hvis hun som vippset ikke har har en bank tilknyttet Vipps - så går det som normal bankoverføring til deg. Om hun vippset fredag så har du nok pengene i morgen. Det overføres ikke penger etter fredag ettermiddag. Anonymkode: f453b...00c
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #8 Skrevet 3. juli 2017 Enten har man vipps ellers har man det ikke. Du trenger ikke bank ID hvis du har vipps fra før . Hvis du ikke har opprettet vipps vil pengene gå tilbake til hun etter enten noen dager eller en uke. Du burde gitt hun konto nr, ikke sagt hun skal vipse . Hun har jo i utgangspunktet betalt, men pengene går ikke inn om du ikke har vipps Anonymkode: 298a1...20f
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #9 Skrevet 4. juli 2017 Hvis hun overførte fredag så kommer pengene mandag. Har du fått de? Anonymkode: 0910e...752
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #10 Skrevet 4. juli 2017 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Enten har man vipps ellers har man det ikke. Du trenger ikke bank ID hvis du har vipps fra før . Hvis du ikke har opprettet vipps vil pengene gå tilbake til hun etter enten noen dager eller en uke. Du burde gitt hun konto nr, ikke sagt hun skal vipse . Hun har jo i utgangspunktet betalt, men pengene går ikke inn om du ikke har vipps Anonymkode: 298a1...20f HI her. Jeg har vipps og har alltid fått penger uten problem før. Nå har altså pengene kommet inn på vipps, men ikke på kontoen min. Veldig rart! Har kontaktet vipps uten å få svar, så venter i spenning... Anonymkode: e27f0...776
Mamma_til_2 Skrevet 4. juli 2017 #11 Skrevet 4. juli 2017 Men om hun og du har forskjellige banker så kan det ta mange dager ( 3 til 5 virkedager) fra du får melding om at hun har vipset til du har pengene på konto.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #12 Skrevet 4. juli 2017 Jeg bruker Vipps men har ikke bank som er tilknyttet Vipps. Så da går det som jeg nevnte over som en bankoverføring. Hvis det samme gjelder hun som vippset deg, så får du jo selvfølgelig melding på Vipps som vanlig men med en helg i mellom så kan det altså gå en del dager. Har du fått pengene eller klarhet i det fra Vipps ? Anonymkode: f453b...00c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #13 Skrevet 4. juli 2017 Fikk svar fra vipps. Det viser seg at jeg har nådd maxgrensen for mottak uten bankid, og fordi jeg ikke har med bankID på ferie vil pengene gå tilbake til kjøperens konto. Jeg har sendt henne dn vennlig forespørsel og bedt om hun kan sette inn på kontoen min isteden. Møkkavipps! 😤 Anonymkode: e27f0...776
Mamma_til_2 Skrevet 4. juli 2017 #14 Skrevet 4. juli 2017 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fikk svar fra vipps. Det viser seg at jeg har nådd maxgrensen for mottak uten bankid, og fordi jeg ikke har med bankID på ferie vil pengene gå tilbake til kjøperens konto. Jeg har sendt henne dn vennlig forespørsel og bedt om hun kan sette inn på kontoen min isteden. Møkkavipps! 😤 Anonymkode: e27f0...776 Hvorfor har du ikke bank id på tlf?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2017 #15 Skrevet 4. juli 2017 49 minutter siden, Mamma_til_2 skrev: Hvorfor har du ikke bank id på tlf? Har aldri trengt det før og må ha kodene som er hjemme, mens jeg er i en annen by... Anonymkode: e27f0...776
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå