Gå til innhold

Flere blødninger tidlig i svangerskapet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg ikke kan slappe helt av og nyte graviditeten. Er nå uke 12 og hatt flere blødninger, og fosteret er helt frisk, aktiv og livmorstappen er lukket, skal på flere undersøkelser for å finne ut hvorfor jeg blør. Hadde en kraftig blødning helt ut av det blå og det stoppet etterpå, legen sa det kan være livmoren som strekker seg eller muskelknuter ?? Har mistet før men tidligere i svangerskapet også født to friske barn... flere her som har hatt blødninger som dette? Og alt gikk bra? 

Anonymkode: c7312...1f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fire barn og hatt blødninger i første trimester med alle sammen. Aldri mistet 

Samme med søsteren min, hun har hatt flere menslignende blødninger i sine to svangerskap (siste gangen var hun tre mnd på vei før hun fant ut at hun var gravid for hun trodde hun hadde mensen). Hun har heller aldri mistet. 

I følge min jordmor er det ganske vanlig med blødninger i første trimester, og noen blør lettere enn andre. Jeg er av de det er nesten umulig å ta celleprøve av også, jeg begynner å blø av at de skraper av prøven også blir den "forurenset 

Anonymkode: 2582a...a31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...