Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #1 Skrevet 2. juli 2017 Jeg trodde alltid 2 barn var mer enn nok. Har 3 barn der siste var uplanlagt men skjedde mellom bytte av prevensjon. 2 eldste er 15 og 13år. Eldste er diagnose barn, ADHD og perioder med depresjoner. Han er bedre nå men depresjonen kommer gjerne på vinteren igjen. Tiltross for utfordringen med eldste der jeg har vært på randen til å få sammenbrudd selv og perioder der alt så håpløst ut uten noen form for ende på kaoset så elsker jeg mamma og familie livet, det er alt for meg. Det finnes ingen bedre ting her i livet. Nå har jeg lyst på et 4.barn. For fleste vil dette høres rart ut ift alt vi har av ansvar fra før av, men jeg tror minstemann vil kunne hatt stor glede av et tett søsken også. Hva mener dere? Anonymkode: eb390...3f7
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #2 Skrevet 2. juli 2017 Det er vanskelig for oss å si noe om din kapasitet.... For meg er familielivet det viktigste i verden, og det eneste jeg prioriterer i denne fasen av livet. Det gjør meg lykkelig og jeg trives med det, derfor er ikke fire barn noe problem (hadde det ikke vært for at økonomi også er er tema ville jeg jammen hatt fem også 😉) Mens andre har to barn og blit deprimerte av hvor lite egentid de har. Folk er forskjellig og har forskjellige drømmer og forventninger til livet, og ikke minst forskjellig kapasitet. Bare du kjenner deg. Anonymkode: 42f23...f9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå