Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #1 Skrevet 2. juli 2017 Spiser dere med en gang dere står opp? Har hatt besøk av tanta mi nå i et par uker, og det første hun gjør når hun står opp er å ordne seg frokost. Jeg kan godt sitte oppe i et par timer før jeg ordner meg frokost. Det er det samme når jeg ikke har ferie, står opp og drar på jobb, spiser med brukere 1 times tid etter jeg har stått opp. Ungene mine er heller ikke avhengig av å få mat med en gang, kan godt gå flere timer før de også ordner seg mat, og har egentlig vært sånn fra de var små. Anonymkode: b4ac1...fe6
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #2 Skrevet 2. juli 2017 Spørs litt når jeg står opp. Står vanligvis opp tidlig og da venter jeg litt. Står jeg opp sent ordner jeg det nesten med en gang pga ungene er sultne. Anonymkode: b7cf1...20b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #3 Skrevet 2. juli 2017 Jeg har en sønn som våkner med "jeg er sulteeen!" og må ha en skive med en gang Mens jeg gjerne vil ordne meg litt og "våkne" først. Jeg liker i utgangspunktet ikke å spise frokost, og kunne lett gått over halve dagen uten, men jeg vet at kroppen og magen min ikke syntes det er så populært så jeg tvinger i meg en brødskive, litt frukt eller lignende på tidlig formiddag. Anonymkode: 55c1d...925
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #4 Skrevet 2. juli 2017 I hverdagen står jeg opp sju og spiser åtte Anonymkode: dceec...68a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #5 Skrevet 2. juli 2017 Samme som deg, spiser etter jeg har kommet på jobb. Anonymkode: 28e20...a35
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #6 Skrevet 2. juli 2017 På arbeidsdager spiser jeg jo så snart jeg er ferdig på badet, men på helg og i ferie er det mye større variasjon i både når og i det hele tatt om jeg spiser frokost. Anonymkode: 53504...b5f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #7 Skrevet 2. juli 2017 Jeg lager frokost rett etter badet. Barna er også sånn. Da det eldste barnet var ettåring,gikk han rundt kjøkkenet og sa egg,egg,egg. Anonymkode: d9bbc...6f3
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #8 Skrevet 2. juli 2017 Spiser når jeg står opp ja. Anonymkode: 6a9ce...ab0
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #9 Skrevet 2. juli 2017 Spiser 10-15 minutter etter at jeg har stått opp. Deretter spiser jeg frokost nr 2 etter ca 2 1/2 t. Vi har aldri tid til å skulle i timesvis før frokost på hverdager og sjelden hvis vi har fri heller. Anonymkode: d028a...04d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #10 Skrevet 2. juli 2017 Jeg pleier å gå på badet først og gjøre meg klar, men spiser alltid rett etter det. Anonymkode: 0e23b...ad7
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #11 Skrevet 2. juli 2017 Mannen spiser som regel tidlig. Vi andre går for brunsj noen timer etter at vi har stått opp. Anonymkode: 11ffd...230
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #12 Skrevet 2. juli 2017 Dere som har barn som ikke spiser frokost rett etter at de har stått opp. Er dere ikke bekymret for at de ikke skal ha vent seg til å spise frokost til de skal begynne på skolen? Frokostspising er jo mye en vane. Jeg tenker bare det kan bli tungt å klare seg uten mat frem til spiseproblemer. Mine sliter i hvertfal med å konsentrere seg over tid hvis de ikke har spist. Anonymkode: d028a...04d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #13 Skrevet 2. juli 2017 Med en gang jeg står opp. Er sulten med en gang jeg våkner (jeg nattammer). Anonymkode: 18711...514
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #14 Skrevet 2. juli 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Dere som har barn som ikke spiser frokost rett etter at de har stått opp. Er dere ikke bekymret for at de ikke skal ha vent seg til å spise frokost til de skal begynne på skolen? Frokostspising er jo mye en vane. Jeg tenker bare det kan bli tungt å klare seg uten mat frem til spiseproblemer. Mine sliter i hvertfal med å konsentrere seg over tid hvis de ikke har spist. Anonymkode: d028a...04d HI her. Mine barn spiser frokost før de skal på skolen, det har de alltid gjort, det er en etablert vane. De spiser jo alltid frokost selv om det kan gå noen timer, de får ikke gå ut å leke før de har spist. Anonymkode: b4ac1...fe6
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #16 Skrevet 3. juli 2017 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Spiser 10-15 minutter etter at jeg har stått opp. Deretter spiser jeg frokost nr 2 etter ca 2 1/2 t. Vi har aldri tid til å skulle i timesvis før frokost på hverdager og sjelden hvis vi har fri heller. Anonymkode: d028a...04d Jo det må du jo ha, når du spiser frokost nr 2 etter 2,5 time..... Hvis det da kun sto på at du ikke har tid, kunne du droppet frokost nr 1. Anonymkode: 23740...81a
Lessismore Skrevet 3. juli 2017 #17 Skrevet 3. juli 2017 Vi står opp, går på badet og steller oss, og rett inn til frokost. Det tar ca 20-30 minutter fra vi har stått opp. Alle er sultne om morgenen, så det passer fint.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #18 Skrevet 3. juli 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo det må du jo ha, når du spiser frokost nr 2 etter 2,5 time..... Hvis det da kun sto på at du ikke har tid, kunne du droppet frokost nr 1. Anonymkode: 23740...81a Hvis jeg droppet frokost nr.1 ville jeg blitt veldig sur og irritabel. Jeg går jo på jobb etter frokost nr.1, men vi har to pauser på jobb. Derfor to frokoster (eventuelt to lunchen om du vil). Anonymkode: d028a...04d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå