Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #1 Skrevet 2. juli 2017 Jeg drikker en kopp kaffe, et glass med kefir og spiser enten yoghurt med granola og frukt/bær, eller omelett med grønnsaker. Er litt matlei, vil gjerne høre hva andre spiser, kanskje bli litt inspirert... Anonymkode: 9e58f...c44
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #2 Skrevet 2. juli 2017 I dag ble det grovt rundstykke med smøreost og lakserester fra gårsdagens middag. Er også matlei, og følger tråden din😃 Anonymkode: a5796...90b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #3 Skrevet 2. juli 2017 Knekkebrød. Ca 340 av årets dager spiser jeg knekkebrød til frokost. Det har jeg gjort i årevis og det er minst like godt i dag som det var for noen år siden. Anonymkode: 01ecb...63c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #4 Skrevet 2. juli 2017 Stortsett 1-2 brødskiver med pålegg av ulike slag, av og til koker jeg meg egg til å ha på brød og av og til steker jeg egg. Drikker 1-2 glass melk. Anonymkode: 66f47...34b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #5 Skrevet 2. juli 2017 Ett knekkebrød med ost, agurk og tomat Anonymkode: d3e94...4c3
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #6 Skrevet 2. juli 2017 - 2 knekkebrød med pålegg - reker i majones og avokado - eggerøre og røkt ørret, spekeskinke, skinke eller av og til bacon - oopsie med pålegg - matmuffins Spiser alltid skiver av agurk, squash og søtpaprika i tillegg Anonymkode: f8806...5cf
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #7 Skrevet 2. juli 2017 - Proteinbrød eller ezekielbrød med makrell i tomat, egg, sursild eller annet godt pålegg. Alltid div. grønt til, agurk, paprika, salatblad, vårløk eller annet. Har jeg salatrester igjen fra dagen før blir disse spist. - Salat med egg. - Kjøleskapsgrøt m. chiafrø, mandler/nøtter og bær. - Omelett. - Smoothie m. nøtter/mandler, eggeplomme masse bær, en halv banan. - Hirsegrøt med mandelsmør og masse bær. - Stekte egg med stekt paprika og en slags stuing av spinat og løk eller erter og løk. - Eggerøre m. div. til. Noen ganger juicer jeg grønnsaksjuice også, f.eks. gulrotjuice, eller en kombinasjon av brokkoli, selleristenger, kiwi, et halvt eple. Men må alltid ha noe proteiner og fett også til frokost, da blir det ofte egg i en eller annen form til. Anonymkode: fd4e9...95c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #8 Skrevet 2. juli 2017 Alltid en stk yoghurt med havregryn, rosiner og blåbær Anonymkode: d6842...863
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #9 Skrevet 2. juli 2017 2 knekkenrød med brieost. Kaffe. Vann. Anonymkode: 6cf54...9e2
tante grusom master of law Skrevet 2. juli 2017 #10 Skrevet 2. juli 2017 Spiser som regel gresk yoghurt med hakkede valnøtter og litt akasiehonning. Veldig godt!
Ronaa Skrevet 2. juli 2017 #11 Skrevet 2. juli 2017 Spiser jeg frokost er det som regel 2 brødskiver med noe pålegg. Veldig matlei selv så ofte jeg ikke orker tanken på frokost ..
pushild Skrevet 2. juli 2017 #12 Skrevet 2. juli 2017 En skål havre cheerios eller havrefras med ekstra lett melk, et glass juice og en kaffe Dere som bare spiser ett knekkebrød eller en yoghurt, får dere nok energi og blir dere mette av det? Det høres lite ut til frokost å være, for meg er det mellommåltid.
Gemini77/ Skrevet 2. juli 2017 #13 Skrevet 2. juli 2017 2 rugsprø og 2 kokte egg. Vann og masse svart kaffe. Hver dag
beef sister Skrevet 2. juli 2017 #14 Skrevet 2. juli 2017 Smoothie. Vil helst droppe frokost, men det går greit så lenge det kan drikkes.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2017 #16 Skrevet 3. juli 2017 Havregrøt eller havre og byggrynsgrøt med eplesyltetøy og kanel. Anonymkode: 9466f...9b8
Leverpostei Skrevet 3. juli 2017 #17 Skrevet 3. juli 2017 9 timer siden, pushild skrev: En skål havre cheerios eller havrefras med ekstra lett melk, et glass juice og en kaffe Dere som bare spiser ett knekkebrød eller en yoghurt, får dere nok energi og blir dere mette av det? Det høres lite ut til frokost å være, for meg er det mellommåltid. Jeg holder fint til lunsj med en yoghurt eller et knekkebrød, men til lunsj spiser jeg godt. Blir du mett av cheerios, da? Ungene her spiser det, jeg føler det er bare luft.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2017 #18 Skrevet 5. juli 2017 Okei. Da så. Ja blir ganske mett av en skål havre cheerios (som har høy prosent fullkorn) etterfulgt av et glass juice og deretter en kaffe, det fyller opp i magen;). Anonymkode: e1fcd...a2c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #19 Skrevet 6. juli 2017 Alltid 2 knekkebrød med smøreost og en kaffe/evt te. Har tidlig lunsj på jobben kl 11. Anonymkode: 803b7...ce5
Førstemann Skrevet 6. juli 2017 #20 Skrevet 6. juli 2017 På hverdager, drikker et par kopper kaffe når jeg kommer på jobb. I helger, spiser ett rundstykke/bagel med diverse pålegg, for tiden går det i gulost med paprika eller agurk. Ett glass appelsinjuice til. Eller hvis jeg er helt gæern, et glass oboy
Lessismore Skrevet 6. juli 2017 #21 Skrevet 6. juli 2017 Som regel et par brødskiver med salami, ost eller leverpostei. Innimellom lager jeg kjøleskapsgrøt av havregryn, chiafrø, litt sukker og vanilje. Bruker eple, kanel, bær eller kokosflak.
MammantilNurket Skrevet 6. juli 2017 #22 Skrevet 6. juli 2017 I dag starter jeg dagen med hjemmelaget iskaffe på terrassen: isbiter, sojamelk og espresso. Så puslet jeg litt i heimen og sullet litt rundt. Oppdaget at jeg var skrubbsulten. Satte til livs to hardkokte egg og tre Kornmo-knekkebrød, toppet med kaviar og agurk + 1/2 liter vann og en stor kopp svart te med sojamelk Ble skikkelig mett, så det ble seeen lunch i tretiden: salat med avocado, rødløk, mozzarella, spekeskinke, tomater og basilikum. Nomnomnom
frk Nilsen Skrevet 6. juli 2017 #23 Skrevet 6. juli 2017 På hverdager blir det kaffe på vei til jobb, frokost på jobb - en bolle med yoghurt, bær og havregryn eller müsli. Vann og kaffe. I helgene blir det godt brød eller hjemmebakte rundstykker med godt pålegg, juice og kaffe.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #24 Skrevet 6. juli 2017 2 rugsprø med kremost kylling eller kalunpålegg og agurk. Kaffe på vei til jobb Anonymkode: 89981...16d
TPK Skrevet 6. juli 2017 #25 Skrevet 6. juli 2017 2 knekkebrød med hvitost, nesten hver dag 😃 Det holder ca 3 timer, da tar jeg en frukt eller gulrot som mellommåltid på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå