Gå til innhold

Når står barna deres opp i ferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og tenåringer?

Anonymkode: e55d9...1a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke for det er mannen som står opp med dem hver eneste dag 😄

Men tror de er oppe mellom seks og sju. 

Anonymkode: 664f0...65e

Skrevet

10åringen legger seg 22 og står opp i 10tiden, 15åringen er våken halve natta, chatter og prater på facetime med venner, ser serier osv, sover til 13-14.00. 

Anonymkode: c18d4...d8f

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

10åringen legger seg 22 og står opp i 10tiden, 15åringen er våken halve natta, chatter og prater på facetime med venner, ser serier osv, sover til 13-14.00. 

Og du synes det er greit at tenåringen din sover bort hele dagen? 

Her står noen barn opp tidlig, rundt seks, (de koser seg med TV til vi står opp) mens noen våkner rundt ni. Vi spiser frokost rundt halv ti. De som ikke selv har stått opp til da blir vekket til frokost. Barna våre er mellom seks og tretten år. 

Det er helt uaktuelt at noen skal snu døgnet. Selv om vi har ferie og late dager er det greit å ha noen felles treffpunkter i måltider og mulighet for å finne på noe sammen før dagen er nesten over. 

Anonymkode: 1d293...fa8

Skrevet

sønnen min på fem år står opp alt mellom 6.30 og 9.00.Men stortsett så sover han hvertfall til 8.

Anonymkode: 66116...ad4

Skrevet

De tre minste står opp mellom seks og syv. Tenåringen står opp syv tre ganger i uken for å nå trening. De andre dagene sover han lengre. Pleier ofte å vekke ham rundt 11, men ser an formen. Er han sliten lar jeg ham bare sove. Som regel kommer han da tuslende rundt 12.

Anonymkode: 8db2a...6a8

Skrevet

4 åringen står opp kl 10 (da vekker jeg hun som regel) 6 og 9 åringen sover som regel til 11 tiden. Jeg nyter det 😅 Men dei er ute hele dagen, herja fra dei står opp til dei legger seg. Så slitne barn 😀

Anonymkode: 993e3...fcd

Skrevet

Ti på 6 i dag 🙈 

Skrevet

To-åringen står opp 6, 10-åringen ca 10. Tenåringen foretrekker ikke å stå opp 😂

Anonymkode: 9d4d0...6e6

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og du synes det er greit at tenåringen din sover bort hele dagen? 

Her står noen barn opp tidlig, rundt seks, (de koser seg med TV til vi står opp) mens noen våkner rundt ni. Vi spiser frokost rundt halv ti. De som ikke selv har stått opp til da blir vekket til frokost. Barna våre er mellom seks og tretten år. 

Det er helt uaktuelt at noen skal snu døgnet. Selv om vi har ferie og late dager er det greit å ha noen felles treffpunkter i måltider og mulighet for å finne på noe sammen før dagen er nesten over. 

Anonymkode: 1d293...fa8

Er selv i mamma permisjon, jeg og babyen sover godt til 10tiden. Da står vi opp sammen med 10åringen.

At 15åringen ønsker å "døgne" og synes natta er stas er helt iorden for meg. Ikke at jeg forstår hvorfor det å være oppe til langt på natt er så ettertraktet men er ikke noe problem for resten av familien nei. 

Skrevet

Har 2 stk, på 12 og 10. De er oppe til i 22-22.30 tiden slik at de får treffe faren som kommer fra jobb siden han går før de står opp. 

De sover til mellom 9 og 10.30. 

Skrevet

Mellom 8 og 11. De er 10 og 11. 

Anonymkode: d2d2e...9b5

Skrevet

De huleste dagene har både hun på 10 og hun på 12 stått opp mellom 7 og 8. De har nesten vanlige leggetid er også.

Anonymkode: f786e...0f7

Skrevet

Her starter vi tidlig.

Idag var han på 10 mnd ferdig med natta 05.30. 4 åringen kom kl.7. 

Anonymkode: c99e0...545

Skrevet

Den eldste tenåringen er oppe i nitida. Den yngste tenåringen legger seg i fire-femtida og våkner opp rundt tolv.

Anonymkode: e55d9...1a1

Skrevet

Toåringen starter dagen mellom 5 og 6, så da gjør vi også det.  😴

Anonymkode: a9006...5b6

Skrevet

Her står 12 åringen opp i 10-11 tiden. 17 åringen døgner, men står ofte opp i 12 tiden.

Anonymkode: 5a385...8ce

Skrevet

Minste på 2 år våkner mellom 5 og 6, eldste på 7 år våkner rundt 8. 

Anonymkode: 84657...92f

Skrevet

9 åringen er oppe 8, 6 åringen kan sove til 10 og tenåringen alt fra 10 til 15.

Anonymkode: 4f86c...d99

Skrevet

Vi har ikke begynt på ferie enda, men i dag kom 11-åringen tuslende klokken 11. Hun satt oppe med meg og så en film til 00.30 i går, så hun måtte få sove. Hun har jo ferie da, så om hun snur døgnet litt betyr ikke noe. Jeg sto opp 7.50 med minsten, og 6-åringen som tuslende 8.30. 

Anonymkode: c8400...a8f

Skrevet

Toåringen legger seg 1930 og våkner rundt 0830. Da vekker hun syvåringen. 

I dag var det unntak, hun sov til åtte men ville ikke opp før ni. Lå i senga og prata med bamsen og sang til klokka ble ni. 

Anonymkode: d336a...c87

Skrevet

Syvåringen sover til ti og tenåringene vekker jeg i elleve tolvtiden. 

Skrevet

De er 3 og 9 år og står for tiden opp cirka 8.30 tida. Legger seg cirka 20.30. Når vi er i Syden er de oppe til 22-23 og sover til 9-10. 

Anonymkode: 08435...8a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...