Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #1 Skrevet 1. juli 2017 Og barnevernet har kaldt inn mine barns far som ikke har foreldreansvar. Det har han signert på frivillig at jeg skal ha alene. Barnevernet har da vel ikke lov til dette? Far er ikke part i saken når han ikke har foreldreansvar, har jeg lest og hørt mange ganger. Men nå finner jeg jo ikke lovparagrafen på det... Noen som vet? Og hvordan går man egentlig frem når den som har meldt inn kun har gjort det for å hevne seg, og har diktet opp sinnsyke løgner, som alle andre kan bekrefte? Altså både barnehage, skole, helsestasjon, fastlege, naboer, familie osv. Kjenner jeg vibrerer av sinne akkurat nå,pga den fæle eksen(eksen og barnefar er altså to forskjellige, jeg og barnefaren har ingen problemer oss i mellom)... Anonymkode: db076...4e5
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #2 Skrevet 1. juli 2017 Når saken er henlagt - anmeld eksen din for trakassering. Jeg har dessverre ikke kjennskap til det andre du spør om. Siden du vet at alle instanser vil støtte deg, så prøv å tenke på dette som en "transportetappe" du bare må komme deg gjennom, skaffe riktig informasjon, samarbeide med barnevernet osv. Og når det er over, da anmelder du din eks for trakassering. Anonymkode: 2f1ec...bbd
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #3 Skrevet 1. juli 2017 Du møter opp på de møtene som barnevernet ber om, antagelig bare et. Det er ingen krise å bli meldt der. Vet ikke mye om lover, men saken blir vel henlagt og da er alt ute av verden. Anonymkode: 9699f...5e2
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #4 Skrevet 1. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du møter opp på de møtene som barnevernet ber om, antagelig bare et. Det er ingen krise å bli meldt der. Vet ikke mye om lover, men saken blir vel henlagt og da er alt ute av verden. Anonymkode: 9699f...5e2 Enig!! Du må bare samarbeide, og vise at de har ingenting å "ta deg" for. Saken blir nok temmelig sikkert henlagt ganske så kjapt! Anonymkode: cbd8c...48b
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #5 Skrevet 1. juli 2017 Anmeld han til politiet for falske anklager. Det er misbruk av samfunnets resseurser å bruke barnevernet på den måten! Anonymkode: 6fca8...d18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå