Gå til innhold

når går dette over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med to barn. Ene ble 1 år i mars, andre ble 4 i juni.

4-åringen gråter/skriker/ ynker seg osv i søvne 300 ganger i løpet av natta! 1-åringen våkner et par ganger men det overlever jeg. Når slutter de å hyle og skrike om natta? Tror hun drømmer, men likevel.

Hun får sove med meg, men hun fortsetter bare. Jeg sover 3 timer hver.natt, og det er ikke sammenhengende engang. Legger meg 21.00!!! Sliten 😢

Anonymkode: b2b62...2a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være voksesmerter? 

Begge mine har hatt litt voksesmerter i den alderen, men ikke så ille som det høres ut som din har det.

Om dette er hver eneste natt, hva med å gi ungen en paracet om kvelden i et par dager og se om det hjelper? 

Hva med å ikke la henne sove med deg, kanskje dere sover bedre begge 2 da?

Om du ikke har noe avlastning til dem, så kan du be om det, omså bare for en periode.

Anonymkode: 085d5...4a8

Skrevet

Flytt henne ut av rommet. Sannsynligvis driver dere bare og forstyrrer hverandre, og barnet vil sove tyngre om hun får sove alene.

Anonymkode: 2a5de...bd1

Skrevet

Å ha henne i senga mi er mye bedre enn å fly inn og ut av rommet he nnes for å roe henne ned. Alene gråter hun i flere minutter. Sammen med  meg gråter hun i 5 sekunder. Men jeg våkner jo uansett om det er snakk om litt gråt eller mye gråt.

Skrevet

Min hadde voksesmerter. Jeg ga en Paracet ved leggetider en periode og nettene ble roligere. 

Skrevet

Får prøve det et par kvelder for å se. Overlever ikke hverdagen med SÅ lite søvn 😕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...