Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #1 Skrevet 1. juli 2017 Noen som har erfaring med dette, og vil fortelle litt generelt? Anonymkode: d0de3...aa2
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #2 Skrevet 1. juli 2017 Dessverre veldig dårlig erfaring med det etter mange år som sykepleier på gastroavdeling. Halvparten av pasientene er døde etter 6 mnd. 5 års overlevelse er under 5%. Ofte eksplosiv utvikling, da det ofte oppdages sent. Veldig få er operable😢 Anonymkode: 046ac...1cb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #3 Skrevet 1. juli 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dessverre veldig dårlig erfaring med det etter mange år som sykepleier på gastroavdeling. Halvparten av pasientene er døde etter 6 mnd. 5 års overlevelse er under 5%. Ofte eksplosiv utvikling, da det ofte oppdages sent. Veldig få er operable😢 Anonymkode: 046ac...1cb Takk. Ja, vet oddsene er svært dårlige dessverre. Kjennerdu noe til dette med væske i buken? Da det bare renner og renner? Anonymkode: d0de3...aa2
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #4 Skrevet 1. juli 2017 Min far hadde det. Det ble oppdaget veldig sent. Det tok bare 3 uker fra han fikk diagnosen til han døde. Anonymkode: f2a2e...aeb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #5 Skrevet 1. juli 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min far hadde det. Det ble oppdaget veldig sent. Det tok bare 3 uker fra han fikk diagnosen til han døde. Anonymkode: f2a2e...aeb Uff, så trist. Alle gode tanker til deg I vårt tilfelle er det også oppdaget veldig sent. Anonymkode: d0de3...aa2
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #6 Skrevet 1. juli 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uff, så trist. Alle gode tanker til deg I vårt tilfelle er det også oppdaget veldig sent. Anonymkode: d0de3...aa2 Takk for det. Gode tanker til dere også. Det var en veldig vanskelig tid og et stort sjokk for min far og alle rundt. Vi hadde heller ikke trodd at det skulle gå så fort. Anonymkode: f2a2e...aeb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #7 Skrevet 1. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Takk for det. Gode tanker til dere også. Det var en veldig vanskelig tid og et stort sjokk for min far og alle rundt. Vi hadde heller ikke trodd at det skulle gå så fort. Anonymkode: f2a2e...aeb Ja, det er helt fryktelig. Ekstremt sjokk her også for hele familien. Det er så usigelig vondt ❤️Pappa❤️ Anonymkode: d0de3...aa2
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #8 Skrevet 1. juli 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er helt fryktelig. Ekstremt sjokk her også for hele familien. Det er så usigelig vondt ❤️Pappa❤️ Anonymkode: d0de3...aa2 ❤️❤️❤️❤️ Klem til deg og dine. Jeg gråter når jeg leser det da det bringer fram minnene fra 4 år tilbake da det var min pappa. Anonymkode: f2a2e...aeb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #9 Skrevet 1. juli 2017 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: ❤️❤️❤️❤️ Klem til deg og dine. Jeg gråter når jeg leser det da det bringer fram minnene fra 4 år tilbake da det var min pappa. Anonymkode: f2a2e...aeb Takk ❤️❤️ Huff, ikke meningen å få deg til å gråte....men, du vet nok godt hva jeg gjennomgår nå.. Anonymkode: d0de3...aa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå