Gå til innhold

Bukspyttkjertel kreft


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette, og vil fortelle litt generelt? 

Anonymkode: d0de3...aa2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre veldig dårlig erfaring med det etter mange år som sykepleier på gastroavdeling. Halvparten av pasientene er døde etter 6 mnd. 5 års overlevelse er under 5%. Ofte eksplosiv utvikling, da det ofte oppdages sent. Veldig få er operable😢

Anonymkode: 046ac...1cb

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dessverre veldig dårlig erfaring med det etter mange år som sykepleier på gastroavdeling. Halvparten av pasientene er døde etter 6 mnd. 5 års overlevelse er under 5%. Ofte eksplosiv utvikling, da det ofte oppdages sent. Veldig få er operable😢

Anonymkode: 046ac...1cb

Takk. 

Ja, vet oddsene er svært dårlige dessverre. 

Kjennerdu noe til dette med væske i buken? Da det bare renner og renner? 

Anonymkode: d0de3...aa2

Skrevet

Min far hadde det. Det ble oppdaget veldig sent. Det tok bare 3 uker fra han fikk diagnosen til han døde.

Anonymkode: f2a2e...aeb

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min far hadde det. Det ble oppdaget veldig sent. Det tok bare 3 uker fra han fikk diagnosen til han døde.

Anonymkode: f2a2e...aeb

Uff, så trist. Alle gode tanker til deg

I vårt tilfelle er det også oppdaget veldig sent.

Anonymkode: d0de3...aa2

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff, så trist. Alle gode tanker til deg

I vårt tilfelle er det også oppdaget veldig sent.

Anonymkode: d0de3...aa2

Takk for det. Gode tanker til dere også. Det var en veldig vanskelig tid og et stort sjokk for min far og alle rundt. Vi hadde heller ikke trodd at det skulle gå så fort.

Anonymkode: f2a2e...aeb

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Takk for det. Gode tanker til dere også. Det var en veldig vanskelig tid og et stort sjokk for min far og alle rundt. Vi hadde heller ikke trodd at det skulle gå så fort.

Anonymkode: f2a2e...aeb

Ja, det er helt fryktelig.

Ekstremt sjokk her også for hele familien. Det er så usigelig vondt 

❤️Pappa❤️

Anonymkode: d0de3...aa2

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er helt fryktelig.

Ekstremt sjokk her også for hele familien. Det er så usigelig vondt 

❤️Pappa❤️

Anonymkode: d0de3...aa2

❤️❤️❤️❤️

Klem til deg og dine. Jeg gråter når jeg leser det da det bringer fram minnene fra 4 år tilbake da det var min pappa.

 

Anonymkode: f2a2e...aeb

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

❤️❤️❤️❤️

Klem til deg og dine. Jeg gråter når jeg leser det da det bringer fram minnene fra 4 år tilbake da det var min pappa.

 

Anonymkode: f2a2e...aeb

Takk ❤️❤️

Huff, ikke meningen å få deg til å gråte....men, du vet nok godt hva jeg gjennomgår nå..

Anonymkode: d0de3...aa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...