Gå til innhold

Marokkansk kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne ha kommet i kontakt med norske damer som er gift med marokkansk mann. Vil gjerne vite hvordan dere gjorde det med visum og slike praktiske ting. 

Anonymkode: 7d2e0...664

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun et godt råd til deg. Tenk deg meget godt om før du gjør dette!

Uansett hvor snill og god han er nå,  muslimsk praktiserende eller ikke, kulturforskjellene er enorme, det vil du komme til å merke.

Har bodd med en marokkaner i 20 år, han er tilnærmet norsk,  men likevel ble det bare umulig til slutt.  Tankegangen er helt forskjell fra vår og det blir bare mer tydelig etterhvert som årene går.

Kjenner ingen norsk - marokkanske forhold som har fungert bra over lengre tid. Desverre. Vi har gått fra hverandre nå,  det er veldig trist men jeg orket det ikke mer...

Anonymkode: 00a25...390

Skrevet

Kjenner flere norske damer (5 stk) som har vært i forhold med marokkanere. Felles for dem alle er at forholdet går til helvete pga stooore kulturforskjeller. Dette var mannfolk som var hyggelige, snille og greie i begynnelsen, alle sammen. Med mindre du er ei som ønsker å bli behandlet som mindreverdig, så ikke tenk på det engang. Orker ikke ramse opp, men kan nevne at både kone og barn kommer i andre rekke bak kompiser, weed og andre damer. 

Anonymkode: 074ca...d10

Skrevet

Jeg kjenner også ei som var sammen med og fikk barn med en marokkaner. Kan bare støtte det de andre sier her. Du risikerer forferdelig mye problemer i livet ditt. Hun jeg kjenner er preget av det forholdet fremdeles, og det er mange år siden hun kom seg ut av forholdet. Barna sine gidder han ikke ha noe med.

Hun jeg kjenner er fremdeles glad i mye av det marokkanske, men hun sier at det å leve med det over tid, det er nesten umulig. Hun kjenner igjen flere andre damer som dessverre har samme erfaringer som henne. God å ha for å komme til landet, etter det null respekt.

Anonymkode: 38e85...077

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...