Gå til innhold

dere som har gått galdhøpiggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid brukte dere? Tenker kanskje å prøve i sommer, har 3 barn på 9, 6 år og 9 mnd. Den letteste ruta tenker jeg da, går vel fra spiterstulen.

Andre som har hatt med baby? Vil bli bært i bæremeis.

Kom gjerne med råd og tips☺

Anonymkode: 5b8dc...d38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den letteste går ikke fra Spiterstulen, den går fra Juvasshytta. Spiterstulen er altfor langt og bratt for 6-åringen tror jeg, med mindre han er fjellvant. Over Juvass skulle gå fint, litt usikker på om du får ha med minstemann i bæremeis over breen?

Anonymkode: ceda7...1d2

Skrevet

Ok, takk for svar. Trudde det kun gikk fra spiterstulen☺ de er begge fjellvante, gått litt i sunnmørsalpene i fjor.

Å ja, kanskje det ikke er så greit med baby over breen nei. Kanskje vente en del år da..hehe

Takk igjen.

Hi

Skrevet

Nå leste jeg inne på visit jotunheimen og den lengste turen er fra juvasshytta og da må du over en bre og ha med brefører, men fra spiterstulen kan man gå på egenhånd.

Hi

Skrevet

Takk for link. Men det var utgangspunkt fra et annet sted igjen. For fra spiterstulen kan man gå en rute som ikke krysser en bre og man kan gå på egenhånd. Men vi venter nok😊

Hi

Skrevet

Ruta fra Spiterstulen er den tyngste, men uten bre. Ingen problemer for en normal seksåring. Fra Juvass kan du gå opp med baken i fatle og beinet i gips, det er ingen kunst, men det er altså brekryssing.

Skrevet

Hun/de er normale 6 og 9 åringer som elsker å gå i fjellet😊 hvor lang tid bruker man sånn ca? Med normal gange og pauser.

Takk for svar.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...