Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #1 Skrevet 1. juli 2017 Har vært alene i snart 6 år nå og har ikke funnet noen ny mann. Ex fant ganske fort ny og andre jeg og kjenner. Hadde håpt. Hva tenker dere? Anonymkode: 3ba41...0d4
Manubrium Skrevet 1. juli 2017 #2 Skrevet 1. juli 2017 Umulig å vite. Hva tror du selv, da? Må det være noe galt? Noen oser desperasjon, og det er lite som fungerer så dårlig som det hvis man vil være tiltrekkende på andre. Er du desperat?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #3 Skrevet 1. juli 2017 Er du kresen? Desperat? Er du ute å treffer folk? Anonymkode: 07c60...634
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2017 #4 Skrevet 2. juli 2017 Føler ikke jeg er desperat nei. Kanskje kresen. Vet ikke helt. Er jo ute inni mellom, men jobb både kveld + dag og alene med barn så er det ikke så lett å møte noen. Evt hvor? Har prøvd nett, men vet ikke om jeg er nok på. Anonymkode: 3ba41...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå