Gå til innhold

Hva er det med meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært alene i snart 6 år nå og har ikke funnet noen ny mann. 

 

Ex fant ganske fort ny og andre jeg og kjenner. 

 

Hadde håpt. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 3ba41...0d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å vite. Hva tror du selv, da? Må det være noe galt?

Noen oser desperasjon, og det er lite som fungerer så dårlig som det hvis man vil være tiltrekkende på andre. Er du desperat? 

Skrevet

Er du kresen? Desperat? 

Er du ute å treffer folk?

 

Anonymkode: 07c60...634

Skrevet

Føler ikke jeg er desperat nei. Kanskje kresen. Vet ikke helt. 

Er jo ute inni mellom, men jobb både kveld + dag og alene med barn så er det ikke så lett å møte noen. 

 

Evt hvor? Har prøvd nett, men vet ikke om jeg er nok på. 

 

 

 

Anonymkode: 3ba41...0d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...