Kira Skrevet 1. juli 2017 #1 Skrevet 1. juli 2017 Anbefaler dere å reservere plass på toget? Ser det koster 120 kr for familien, men det er kanskje verdt det for å slippe køen?
MrsRose Skrevet 1. juli 2017 #2 Skrevet 1. juli 2017 Helt klart verdt det. Da vi var der i fjor, var det mange som stod lenge. Vi skal tilbake i år og skal reservere igjen.
Mamma_til_2 Skrevet 1. juli 2017 #3 Skrevet 1. juli 2017 Vi reserverte ikke Ifjor men var held7g og sto ikke lenge i kø, vi skal tilbake i år og om vi booker så gjør vi det samme dag som vi finner ut at vi har lyst.
skjotta Skrevet 1. juli 2017 #4 Skrevet 1. juli 2017 Jeg anbefaler å booke nå i ferien. Turen tar lang tid, så om dere ikke får plass så er det lang ventetid. De bookes plassene pleier å bli utsolgt, så ikke vent til dagen kommer dersom dere skal dit i høysesongen. Det er kjempeflott, så ikke gå glipp av det 😁
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #5 Skrevet 1. juli 2017 Vi gikk dit med en gang parken åpnet. Ingen ventetid da. Men så det hopet seg opp etter tolv. Vi gikk forbi der i 1630 tiden, da var det nesten folketomt der faktisk. Var der forrige uke. Anonymkode: 51937...a38
*Miss Marple* Skrevet 1. juli 2017 #6 Skrevet 1. juli 2017 Vi gikk også opp med en gang parken åpnet og kom med på første tog, men dette var nå helt i starten av sesongen. Det blir kanskje mer trykk etterhvert. Det å reservere må da ha steget ganske kraftig, jeg tror ikke vi betalte så mye i fjor.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #7 Skrevet 1. juli 2017 Syns ikke det er så fantastisk, jeg syns det var litt kjedelig og ungene ble litt redd. Vi reserverte samme dag = gratis Anonymkode: ae0fc...046
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #8 Skrevet 1. juli 2017 Vi reserverte ikke i fjor, men hadde flaks å venter i Max 5 min. Jeg syns det var kjempemorsomt jeg. Ungene også ☺️ Anonymkode: c0340...600
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå