Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #1 Skrevet 1. juli 2017 Hei, vi har en bekjent som skal passe barna våre i kveld. Kjempesnilt 😊 Tenkte jeg skulle lage noe god mat han kan kose seg med i kveld, noen som har tips til hva? Han spiser lavkarbo, og selv om han sikkert ikke forventer det vil jeg gjerne ordne noe han kan spise 😊 Anonymkode: 34b0b...77d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #3 Skrevet 1. juli 2017 Eller reker og majones.... Nammmm! Anonymkode: c3061...c4e
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #4 Skrevet 1. juli 2017 Biff med salat og grønnsaker. Hold deg unna grønnsaker som vokser under jorda. Anonymkode: ba766...98d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #5 Skrevet 1. juli 2017 Vet du hvor streng lavkarbo han er på? Er det middags/kveldsmåltid du tenker? Min favorittlavkarbo middagsmat er iallefall pølsegryte. Koker et blomkålhode for seg, heller av vannet og skjærer i småbiter (nedi kjelen, unngå teflonbelagt ) - det erstatter makaroni. Skjærer 5-6 grillpølser og en halv løk (eller litt purreløk) og litt bacon og steker. Hiver på tomatpure og fløte, litt timian og smaker til med salt og pepper. Ost på toppen og gratinerer i ovn. Yammie men det er litt sukker i tomatpureen b.l.a og gjerne litt i grillpølsene.. Nå er det mannen og ikke jeg som spiser lavkarbo da (middagene er felles) så jeg spiser både chips og sjokolade som snacks... Mannen holder seg stort sett til diverse nøtter, og en sjelden gang litt sjokolade med over 70% kakao (helst 86%). Jeg syns den smaker grusomt men det er bare fordi jeg spiser så mye karbo ellers. For mannen smaker 86% søtt... Anonymkode: 6cd36...cb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå