Gå til innhold

Unger som ikke vet hva stranda er

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste (ikke alle) unger elsker stranda. Bade. Leke. Is. Sand å bygge med. Sol. Varme. Vann! Håv. Krabber. Utforske fjæra. 

Men idag hørte jeg en 3-åring hyle av raseri. Ville slettes ikke være der. Ville hjem og se på iPad!?

Kjeftet for alt, ville hjem. Var storfornøyd når han fikk det som han ville.

Enda en stakkars popcornhjerne :(

Anonymkode: e3053...3db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver jo selv i første setning at ikke alle barn liker stranda? Hva er det du ikke skjønner av din egen konklusjon?

Anonymkode: 5d1bd...6c1

Skrevet

Ungen kan ha vært trøtt og sliten, vært syk eller uvel, altfor varm, noen blir ganske uvel av sol. Synes du dømmer litt raskt her...

Skrevet

Prøv "stranda" her i nord, du. Kan love deg at det ikke bare er treåringer som vil hjem etter en time i blesten!

Anonymkode: a06fe...8ca

Skrevet

Å! Jeg får grønn ull på ryggen av folk som dømmer barn og familier etter ett kort møte. 

Anonymkode: 7122b...32d

Skrevet

Kanskje de var fra Bergen? 😊 

Anonymkode: a1d15...b55

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

De fleste (ikke alle) unger elsker stranda. Bade. Leke. Is. Sand å bygge med. Sol. Varme. Vann! Håv. Krabber. Utforske fjæra. 

Men idag hørte jeg en 3-åring hyle av raseri. Ville slettes ikke være der. Ville hjem og se på iPad!?

Kjeftet for alt, ville hjem. Var storfornøyd når han fikk det som han ville.

Enda en stakkars popcornhjerne :(

Kunne jo hende ungen var sliten? Da er ikke stranda stedet for en treåring. 

Anonymkode: 70709...f19

Skrevet

Poenget var ikke at det var stranda som var galt. Men at iPaden ble igjen hjemme.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Poenget var ikke at det var stranda som var galt. Men at iPaden ble igjen hjemme.

Joda, men mange unger tyr til iPad når de er trøtte og slitne. Jeg hater å se at ungene sitter og glor nedi det brettet, men jeg må bare innse at det nå er jeg som har blitt ei utdatert, sur gammel kjerring... Så vi prøver å finne en middelvei da.

Skrevet

Jeg har en 3 åring som elsker bading, strand og alt som har med vann å gjøre. Men etter en lang dag i barnehagen så kunne hun godt fått samme anfallet. Rett og slett fordi hun er sliten, og har lyst til å slappe av på sofaen.

Anonymkode: c524c...7a7

Skrevet

Du høres både dømmende og ganske "enkel" ut. 

Anonymkode: c453d...29c

Skrevet

Stor forskjell å ikke vite hva stranda er (oversikten din) og det å være liten,sliten og ikke ønske å være på stranda? 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje de var fra Bergen? 😊 

Anonymkode: a1d15...b55

Vi er fra Bergen å noe sønnen min på 5 år synes er gøyest ute er å være på stranden å vasse uti vannet å lete etter krabber eller skatter som kaptein sabeltann kan ha gravd ned der :P Han kunne sikkert vært der flere timer om det var opp til han :)

Anonymkode: de90d...80b

Skrevet

Nå vet ikke min 3,5 åring hva Ipad er, men hadde jeg foreslått stranda (som han til vanlig elsker) på feil dag, kunne han laget et lignende spetakkel. For eksempel i dag. Mye mindre søvn enn normalt i går natt. Lang dag i barnehagen. 30 grader. Dårlig matlyst pga varmen. 

Skrevet

For en misvisende overskrift. 

Anonymkode: c857d...c2f

Skrevet

At en unge kan være sliten og ville hjem, den er grei. Men når en 3-åring lager så mye bråk fordi den vil holde på med Ipad'en, da tenker jeg at det er på høy tid foreldrene gjemmer Ipad'en så lenge at 3-åringen glemmer den.

Å gjøre så små barn avhengig av skjermer er idioti.

Anonymkode: 0d965...24d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...