Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #1 Skrevet 30. juni 2017 Jeg fant ut for 6 uker siden at jeg skulle prøve lchf kostholdet, og i dag viste vekten at jeg har gått ned 10.2 kg. Jeg vil ned 10 kg til men hadde egentlig satt måldato før jul så jeg regner med at jeg når det med god margin. 😊 Anonymkode: 0668a...0a3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #3 Skrevet 30. juni 2017 Bra jobba! Hva spiser du på en dag? Jeg begynte på mandag :-) Anonymkode: 585b4...187
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #4 Skrevet 30. juni 2017 Så bra. Jeg la om kostholdet for to uker siden og har gått ned 6 kilo. Bruker lifesum og har nå full kontroll på hva jeg putter i meg. Skal ned 25 kg, så mye igjen. Og regner med det vil stagnere litt etterhvert. Anonymkode: f8bc6...f7c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #5 Skrevet 30. juni 2017 Bare vær obs på at det å kutte ut karbohydrater er en livsstil og ikke en slankekur. Jeg kjenner flere som har gjort det samme som deg, nå sist kameraten til mannen min som gikk ned 17 kg. Han var kjempefornøyd og begynte spise karbohydrater igjen. Han gikk ikke tilbake til potetgull og sjokolade, men brød til frokost, poteter til middag osv som et vanlig norsk kosthold. Kroppen sugde til seg karbohydratene den var blitt snytt for (kroppen vil jo helst ha energi fra karbohydrater selv om det er mulig å tvinge den til å forbrenne annerledes ved å spise lavkarbo kosthold) og han la på seg 15 kg på enda kortere tid enn han brukte på nedgangen. Det beste er at kiloene da satte seg mest rundt magen og han ser feitere ut enn før kuren Jeg spiser lite karbohydrater selv jeg altså, ingen ekstrem kur, men siden jeg kom i tidlig overgangsalder og i tillegg er insulinresistent blir jeg lubben med en gang jeg spiser for mye av det. Jeg vet dog at siden jeg først har begynt spise lite karbohydrater må jeg være forsiktig med å spise det resten av livet. Sånn blir det nå for deg også, og siden du har valgt en ganske ekstrem kur vil du tåle enda mindre enn meg før vekten fyker opp igjen. Anonymkode: d4b5e...0e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå