Anonym bruker Skrevet 29. juni 2017 #1 Skrevet 29. juni 2017 Etter en lang utredning mener psykologen jeg er bipolar. Jeg bestrider ikke diagnosen. Jeg er bare usikker. Jeg har ingen følelse å ha fått svar, brikkene har ikke falt på plass. Jeg kjenner meg igjen mye, men er ikke sikker på,at det er nok. Tilstanden min er så intenst fysisk dårlig, at legen som til.slutt skrev ut medisin til meg, spurte om jeg var utredet skikkelig medisinsk. Er det flere som føler som meg, usikker over diagnosen? Eller noen som har fått feil diagnose først? Anonymkode: ac3d0...892
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2017 #2 Skrevet 29. juni 2017 Jeg har enda ikke fått noen diagnose, sliter med noe legene ikke kan mye om. Og dermed var det enklere å si at det bare var psykisk. En psykiater jeg kun så én time satte tre psykiske diagnoser på meg og mente jeg måtte begynne på flere medisiner umiddelbart. Dette var helt feil, jeg krevde ny utredning over tid, og den psykiateren avkreftet diagnosene førstnevnte satte, at det ikke er noe grunnlag for å sette psykiske diagnoser på meg. Så nå er de tilbake på utredning som kun fokuserer seg på det fysiske, og blodprøvene mine viser også at jeg blir dårligere og dårligere, selv om de fremdeles ikke forstår hva som egentlig feiler meg. Jeg vet ikke så mye om bipolar diagnose, men hvis du har så mye fysiske plager så bør du vel uansett utredes for de også hvis de ikke kan forklares med diagnosen bipolar. Jeg ville tatt kontakt med den legen som skrev ut medisinen din og bedt om en full utredning ang. de fysiske plagene dine. Det er jo også slik at psykiske diagnoser ikke utelukker fysiske. Noen ganger kan psykiske problemer gi fysiske problemer, andre ganger er det motsatt, og atter andre ganger kan fysiske og psykiske problemer oppstå parallelt uten at det er noen sammenheng mellom dem. Anonymkode: f4b97...939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå