Gå til innhold

Foreldredrevet barnehage, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordeler? Ulemper?

Anonymkode: 68605...ce1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ulempen her var at vi måtte betale 4000 kr i ett slags deposetium.Ble fort dyrt når vi måtte betale første bhgregning samtidig. Å ulempen er at de hvertfall i vår barnehage har sinnsykt mye dugnad i barnehagen,å stiller du ikke opp får du regning på 900 kr per dugnad du ikke stiller opp på. 

Anonymkode: 7a1fa...742

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ulempen her var at vi måtte betale 4000 kr i ett slags deposetium.Ble fort dyrt når vi måtte betale første bhgregning samtidig. Å ulempen er at de hvertfall i vår barnehage har sinnsykt mye dugnad i barnehagen,å stiller du ikke opp får du regning på 900 kr per dugnad du ikke stiller opp på. 

Takk for svar. Her er det heldigvis bare 400kr for depositum. Hmm dette med dugnader skal jeg sjekke opp, takk for tips 😊. Noe mer som er bra/dårlig?

hi

Skrevet

Jeg ville ha sjekket tariffavtalen til de ansatte. Med mindre denne er bedre enn hos de kommunale barnehagene kan det fort bli gjennomtrekk av ansatte der.  

Anonymkode: 730c8...7ca

Skrevet

det har vært mange som her sluttet i vår barnehage også forresten ja!

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville ha sjekket tariffavtalen til de ansatte. Med mindre denne er bedre enn hos de kommunale barnehagene kan det fort bli gjennomtrekk av ansatte der.  

Anonymkode: 730c8...7ca

I føle styrer har de fleste jobbet der siden de åpnet der for 9år siden. Den nyeste de ansatte har vært der i 2år.

det er en av de andre grunnene til at jeg vil bytte barnehage. Svært stor gjennomtrekk der hun går nå. Byttet 9 ansatte på 1år.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...