Anonym bruker Skrevet 29. juni 2017 #1 Skrevet 29. juni 2017 har dere opplevd at et og et øyebryn hår plutselig blir hvitt og så faller av ? Skjer flere og flere ganger hos meg redd for at en dag så er alle borte. Er så ekstremt sliten hele tiden selvom siste blodprøve var fin ( midt imellom høytt og lavt) tvinger meg igjennom arbeidsdagene som en zombie, føler meg distré og rar på en måte. Må anstrenge meg for å fokusere på absolutt alt, bruker huskelapper og mobil varsler på det meste. Dette går på et vis men er dette normal tilstand for oss med lavt stoffskifte. Bruker levaxin men husker ikke alltid å ta denne daglig. Blitt totalt forandret fra å ha stål hukommelse, uendelig energi til dette her 😅 Anonymkode: 30ffc...ef5
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2017 #2 Skrevet 29. juni 2017 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: har dere opplevd at et og et øyebryn hår plutselig blir hvitt og så faller av ? Skjer flere og flere ganger hos meg redd for at en dag så er alle borte. Er så ekstremt sliten hele tiden selvom siste blodprøve var fin ( midt imellom høytt og lavt) tvinger meg igjennom arbeidsdagene som en zombie, føler meg distré og rar på en måte. Må anstrenge meg for å fokusere på absolutt alt, bruker huskelapper og mobil varsler på det meste. Dette går på et vis men er dette normal tilstand for oss med lavt stoffskifte. Bruker levaxin men husker ikke alltid å ta denne daglig. Blitt totalt forandret fra å ha stål hukommelse, uendelig energi til dette her 😅 Anonymkode: 30ffc...ef5 Det med øyebrynene har jeg aldri opplevd. Men det å være ekstremt sliten kjenner jeg igjen.Jeg sier at jeg har bomull i hodet, føler meg på en annen planet, husker ingenting. Jeg er noe sånn uansett hvor fine mine blodprøver er Anonymkode: bb890...5fd
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2017 #3 Skrevet 29. juni 2017 Bomull i hodet er god beskrivelse ! Huff, miss my old self. Er det noe vits å be om henvisning til spesialist så lenge prøvene er fine ? Anonymkode: 30ffc...ef5
Nodisc Skrevet 29. juni 2017 #4 Skrevet 29. juni 2017 For meg er det veldig viktig å ta riktig mengde medisin. Har du sjekket du vitaminmangler? Jeg hadde b12 mangel som resulterte i at jeg var en del trøtt.
Takk bare bra Skrevet 29. juni 2017 #5 Skrevet 29. juni 2017 Øyebryn vet jeg ikke noe om. Men om du går på medisin så skal ikke prøvene dine være "midt i mellom høyt og lavt! Da er det ikke rart du føler deg dårlig. Tsh skal være mot nedre del av referanseområdet og ft4 mot øvre. For lite medisin er gjerne forklaringen til tretthet og bomullshode. Du kan google referanseverdiene for tsh og ft4, og bør sette deg inn i sykdommen din og hva prøvesvarene betyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå