Gå til innhold

Dere med LAVT STOFFSKIFTE


Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere opplevd at et og et øyebryn hår plutselig blir hvitt og så faller av ? Skjer flere og flere ganger hos meg :( redd for at en dag så er alle borte. 

Er så ekstremt sliten hele tiden selvom siste blodprøve var fin ( midt imellom høytt og lavt)

tvinger meg igjennom arbeidsdagene som en zombie, føler meg distré og rar på en måte. Må anstrenge meg for å fokusere på absolutt alt, bruker huskelapper og mobil varsler på det meste. 

Dette går på et vis men er dette normal tilstand for oss med lavt stoffskifte. 

Bruker levaxin men husker ikke alltid å ta denne daglig. 

Blitt totalt forandret fra å ha stål hukommelse, uendelig energi til dette her 😅

Anonymkode: 30ffc...ef5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

har dere opplevd at et og et øyebryn hår plutselig blir hvitt og så faller av ? Skjer flere og flere ganger hos meg :( redd for at en dag så er alle borte. 

Er så ekstremt sliten hele tiden selvom siste blodprøve var fin ( midt imellom høytt og lavt)

tvinger meg igjennom arbeidsdagene som en zombie, føler meg distré og rar på en måte. Må anstrenge meg for å fokusere på absolutt alt, bruker huskelapper og mobil varsler på det meste. 

Dette går på et vis men er dette normal tilstand for oss med lavt stoffskifte. 

Bruker levaxin men husker ikke alltid å ta denne daglig. 

Blitt totalt forandret fra å ha stål hukommelse, uendelig energi til dette her 😅

Anonymkode: 30ffc...ef5

Det med øyebrynene har jeg aldri opplevd. Men det å være ekstremt sliten kjenner jeg igjen.Jeg sier at jeg har bomull i hodet, føler meg på en annen planet, husker ingenting. Jeg er noe sånn uansett hvor fine mine blodprøver er

Anonymkode: bb890...5fd

Skrevet

Bomull i hodet er god beskrivelse ! 

Huff, miss my old self. Er det noe vits å be om henvisning til spesialist så lenge prøvene er fine ?

Anonymkode: 30ffc...ef5

Skrevet

For meg er det veldig viktig å ta riktig mengde medisin.

Har du sjekket du vitaminmangler? Jeg hadde b12 mangel som resulterte i at jeg var en del trøtt. 

Skrevet

Øyebryn vet jeg ikke noe om. Men om du går på medisin så skal ikke prøvene dine være "midt i mellom høyt og lavt! Da er det ikke rart du føler deg dårlig. Tsh skal være mot nedre del av referanseområdet og ft4 mot øvre.  For lite medisin er gjerne forklaringen til tretthet og bomullshode. Du kan google referanseverdiene for tsh og ft4, og bør sette deg inn i sykdommen din og hva prøvesvarene betyr. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...