Anonym bruker Skrevet 29. juni 2017 #1 Skrevet 29. juni 2017 Jeg er 165 cm høy, og veier 75 kg. Sliter med å finne sommertøy. I kjoler gnisser lårene, og shorts er jeg ikke helt komfortabel med. Løse, flagrende bukser ser helt krise ut. Tips til sommertøy som er både behagelig og ser greit ut? Anonymkode: e7bf8...7e8
sug lut Skrevet 29. juni 2017 #2 Skrevet 29. juni 2017 Kjole, og så klipper du av en tynn strømpebukse og har under så du slipper gnissing.
Rivjernet Skrevet 29. juni 2017 #3 Skrevet 29. juni 2017 Sjekk ut ei som heter "girlwithcurves" på Instagram . Mye inspirasjon.
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 29. juni 2017 #4 Skrevet 29. juni 2017 Sommerkjole med kort tights under? De korte tightsene går til ca knærne eller rett over, og er gode og myke 😊 så slipper du gnissende lår, men også å føle deg ukomfortabel i shorts alene. Her jeg bor har de korte tightser på cubus, og også en god del fine sommerkjoler
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2017 #5 Skrevet 29. juni 2017 Bruk klær som passer din fasong. Jeg veier det samme som deg men er faktisk enda kortere. Jeg har store pupper og ser betydelig bedre ut når jeg har velsittende BH som løfter opp og frem. Jeg kjøper topper her: https://www.bravissimo.com Bena dine ser gjerne slankere ut hvis du har bukser som har litt vidde nede. Kjøp bukser i korte størrelser, har du for lange bukser ser du enda kortere ut. Tilsvarende vil sannsynligvis capri-bukser gjøre deg kortere. Langbukser skal passe. Kjøp "shapewear" undertøy og ha under kjoler ol. Da blir kroppen din mindre "bulkete" og du slipper merker etter trusestrikk osv. Anonymkode: 61da4...691
Himmel og hav Skrevet 29. juni 2017 #6 Skrevet 29. juni 2017 Kjoler, med kort tights/ sykkelshorts under. Eller finn deg et fint olaskjørt og noen kule, litt lange T-skjorter. Greia er at når du er litt kort og har litt kurver, så må du enten ha flagrete topp og ettersittende bukser eller ettersittende topp til flagrete underdel. Flagring og vidde både oppe og nede ser ikke bra ut med mindre du ser ut som en supermodell (alternativt keramiker eller billedkunstner, men det er antagelig ikke den looken du er ute etter?). Så velg den delen du er mest fornøyd med og fremhev den, og gå for litt mer vidde der du ikke er så begeistra. Ellers er jeg en stor tilhenger av å kle deg i det du føler deg fin i, uavhengig om det gir en optisk illusjon av lengre bein/ smalere midje/ kortere pupper eller færre haker. Om du føler deg vel, så synes det på hele deg, og da ser du fin ut på en helt annen måte
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2017 #7 Skrevet 29. juni 2017 Haha! Kortere pupper eller færre haker😂 Tusen takk for mange fine tips! Avklippet strømpebukse eller korte tights er en god idé. Kanskje jeg skal prøve det med en omslagskjole. Har gått opp 20 kg i løpet av fem svangerskap, og klarer ikke å slå meg til ro med kroppen. Er på vei ned, men vil gjerne føle meg vel i mellomtiden også. Helst ville jeg gått i burka😏 Er mest fornøyd med overkroppen, men puppene er alt for store slik de er nå (75H😶). Magen er også langt fra så flat som den var før, men jeg kan bruke relativt tettsittende topper (ikke helt klint inntil kroppen). HI Anonymkode: e7bf8...7e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå