Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #1 Skrevet 28. juni 2017 Ja eller nei? Jeg har kjøpt en kjempefin badedrakt (for å skjule noen ekstra kg på magen), men bruker folk badedrakt i syden, eller bare bikini? Anonymkode: 0a4b6...311
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #2 Skrevet 28. juni 2017 Begge deler hvor vi er nå. Ca 75/25 til bikini vil jeg tro. Anonymkode: 89821...5e0
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. juni 2017 #3 Skrevet 28. juni 2017 Jeg føler det er blitt litt inn igjen med badedrakt på stranda i syden så kjør på du 😊😊
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2017 #4 Skrevet 29. juni 2017 I bassenget er det hvertfall helt ok ned badedrakt. Litt mer sjelden på stranda kanskje. Anonymkode: 99929...de9
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2017 #5 Skrevet 29. juni 2017 Samma det vel?? Jeg tar med bikini, badedrakt og tankini! Anonymkode: 43487...7fe
❤lille stjerne❤ Skrevet 29. juni 2017 #6 Skrevet 29. juni 2017 Mange foretrekker nok bikini fordi de vil ha sol på mest mulig av kroppen, men det er selvsagt helt ok med badedrakt også. Virker som badedrakt er litt "in" i år faktisk, i allefall var det uvanlig godt utvalg av badedrakter i mange nettbutikker når jeg skulle bestille badetøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå