Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #1 Skrevet 28. juni 2017 Har fått noen hjemmelagde strikket bomullskluter til kjøkkenet, men har ikke fått meg selv til å begynne å bruke de. Føler at de ikke er like hygieniske som microfiberkluter? Og så tenker jeg synde etterlater seg mye vann, fordi de er vanskelige å vri? Anonymkode: adde0...ced
Tøystykke Skrevet 28. juni 2017 #2 Skrevet 28. juni 2017 Er like hygieniske. Bomull skal tåle 60 og 90 grader
Syngensang Skrevet 28. juni 2017 #3 Skrevet 28. juni 2017 Kvifor skulle dei vere mindre hygieniske enn microfiberklutar? Det er vel korleis og kor ofte du vaskar dei som avgjer om klutar er hygieniske eller ikkje...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #4 Skrevet 28. juni 2017 Jeg leste faktisk "bollemuskluter"😂😂😂 Anonymkode: 541bf...539
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #5 Skrevet 28. juni 2017 Hvorfor skulle ikke de være like hygieniske? Det blir jo det samme som bomullskluter fra butikken det. Om de er hygieniske eller ei, kommer jo an på hvordan du vasker de. Jeg ser heller ikke hvorfor de skulle etterlate seg mye vann? Det er ikke noe problem å vri de jeg har prøvd i hvert fall. Problemet med mange av de hjemmelagede klutene, synes jeg er at mange av de er så små. Men nå bruker jeg bare bomullskluter fra butikken, bruker aldri microfiber. Anonymkode: b4424...851
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #6 Skrevet 28. juni 2017 Mer hygieniske enn mikrofiber i alle fall. Anonymkode: c48eb...8d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå