Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #1 Skrevet 28. juni 2017 Har ei venninne som rett og slett behandler mora si så stygt at det erprovoserende å se på. Hun går vært sånn i alle år. Vi har kjent hverandre sida vi var små. Men nå har det tatt av. Hun overdriver alt mora gjør og er hele tida sint på henne. Hun viste meg flere meldinger hun hadde sendt til mora. De var helt groteske!!! Stod så ufattelig mye stygt men mora holdt seg for god til å synke på samme nivå. To uker etter står hun der og tar imot gaver og det som er. Satt på jente kveld og hele kvelden satt hun og snakka dritt om mora og det ble så mye at jeg sa fra til slutt. Kjenner at jeg ikke orker å ha så mye kontakt lenger. Hva feiler det folk som behandler andre så dårlig? Huff Anonymkode: abf57...e09
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #2 Skrevet 28. juni 2017 Jeg syns du bør si fra. Anonymkode: 06c9d...2fc
Tøystykke Skrevet 28. juni 2017 #4 Skrevet 28. juni 2017 Kan være noe du ikke vet om, ellers så er hun en bitch, bare... Fint du sa ifra Gjør det hver gang.
Gjest Antarctica Skrevet 28. juni 2017 #5 Skrevet 28. juni 2017 Det er ikke morsomt å være venn med slemme folk.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #6 Skrevet 28. juni 2017 Jeg synes du skal spørre hvorfor før du slår hånden av henne jeg. Jeg feks har en mor som ikke var helt riktig når jeg vokste opp. Jeg forsøker virkelig å overse det, men sliter veldig når hun skal være så utrolig glad i meg osv på Facebook og andre steder. Jeg synes innerst inne hun er en dust, men av hensyn til alle rundt meg forsøker jeg beholde familiefreden, dog ikke uten å tømme meg litt til mann og nære venninner. Spør henne Anonymkode: bee39...864
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå