Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #1 Skrevet 28. juni 2017 Skal til Danmark og googler meg frem til så mye vi kan gjøre der. Men har ikke så mye tid så må velge. Skal ligge 3 netter på Riis familiepark, siden Lalandia er så råtte dyrt. Skal i Legoland. Men kunne jo tenkt oss å bade i anlegget i Lalandia der før vi reiser videre. Man kan betale seg inn der uten å overnatte sant? Er anlegget bra? Har en gutt på 10 år. Alternativt kan vi bruke tid på Givskud Zoo. Er den veldig bra? Så skal vi nedover til København. Der har vi planlagt kun et døgn, noe som plager meg litt, for vil på både Tivoli og Den blå planet. Noen som har vært der? Det jeg er ute etter her er personlige erfaringer, for gidder ikke bruke tid på noe som ikke er så kult som nettsidene sier. Skulle vi booket om og hatt to netter i København er også noe jeg vurderer, og som ikke er for sent å justere, tror jeg. Etter København går ferden over Øresundbroen og opp til Gøteborg. Der kan vi evt besøke Liseberg eller Universium eller hva det nå het. Er det verdt det? Finnes noe badeanlegg i Gøteborg som er kult? Takknemlig for svar, hvis noen har 😀 Anonymkode: 904cc...6fb
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #2 Skrevet 28. juni 2017 Kan absolutt anbefale både Lalandia badeland, og givskud zoo Har bodd på lalandia tre ganger, og besøkt givskud to av de. Anonymkode: 235ce...53f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #3 Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kan absolutt anbefale både Lalandia badeland, og givskud zoo Har bodd på lalandia tre ganger, og besøkt givskud to av de. Anonymkode: 235ce...53f ...og ja, du kan betale deg inn uten å bo der 😊👍 (beboere er gratis, ellers så koster det 200kr(?)) Se feks video av anlegget på YouTube for å se hvordan det er der. Anonymkode: 235ce...53f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #4 Skrevet 28. juni 2017 Givskud er en bra dyrepark. Anbefaler den. Høres forresten ut som en veldig bra tur. Kanskje blir det nesten litt mye med tre fornøyelsesparker? Antakelig blir det mindre stress og mer ro om du tar en ekstra natt i København. Anonymkode: 24de6...24c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #5 Skrevet 28. juni 2017 Takk for svar. Har lyst til å skippe de to døgnene i Gøteborg og heller smette inn mer tid i Danmark. Liseberg frister nemlig lite. Håper å kan få med oss både Legoland, Givskud zoo, bade i Lalandia, Tivoli og Den blå planet. Anonymkode: 904cc...6fb
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #6 Skrevet 28. juni 2017 Liseberg i fellesferien anbefales ikke. Sinnsykt mye folk.. Da ville jeg heller dratt på Universeum som er helt supert! Anonymkode: 55f3c...c2f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2017 #7 Skrevet 28. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Liseberg i fellesferien anbefales ikke. Sinnsykt mye folk.. Da ville jeg heller dratt på Universeum som er helt supert! Anonymkode: 55f3c...c2f Ja, mye folk overalt i juli. Er der uken før fellesferien vi da, men tenker det er overfylt da også. Som sagt så dropper vi Gøteborg og Liseberg nå, og prioriterer flere netter i Danmark istedet når vi først er der. Hohooii som jeg gleder meg til denne turen 😀 Anonymkode: 904cc...6fb
klg,2 boys now:) Skrevet 28. juni 2017 #8 Skrevet 28. juni 2017 Vi hadde en fantastisk tur ett år hvor vi hadde 2 dager i legoland(nesten litt mye,men endel kø),så en dag i givskud(anbefales på det sterkeste),så 2 dager i København,hvor vi var en hel dag i tivoliet,så en dag hvor vi gikk i gatene.helt perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå