Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 Og jeg ønsker å bli gravid igjen. Er det vanlig? Går ønsket over? Er vell uansett ikke lurt å bli gravid nå? Anonymkode: d3a1c...2e4
Mumua Skrevet 27. juni 2017 #3 Skrevet 27. juni 2017 Du bør absolutt vente. La hormonene roe seg og kroppen restituere seg. Gi alt du har til den lille babyen og revurder om et års tid. Da er hode og kropp på riktig plass igjen.
meg-og-mine Skrevet 27. juni 2017 #4 Skrevet 27. juni 2017 Fødte for 2 uker siden, har selv lyst å gå gravid og få en til. Enda vi har 3 fra før! Jeg har sagt at jeg ikke lukker døren helt for tanken men at det uansett ikke er aktuelt før om et år da det er anbefalt å vente ihvertfall 1år sånn at kroppen får stabilisert seg. Men tror det er rimelig vanlig å savne gravid magen, sparkene og livet der inne. Det er en magisk tid.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2017 #5 Skrevet 27. juni 2017 Godt å høre at det er normalt å savne gravid tiden 😊😊 Får se om jeg klarer å vente (Sikkert ikke 😎🙈🤣) Anonymkode: d3a1c...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå