Gå til innhold

AUGUST <3


januar-jenta

Anbefalte innlegg

Jaaaaaaaa😱 Ett egg hadde befruktet seg etter tlf samtalen igår og delt seg fint til idag. Nå er det bare å krysse fingrene for at dette er gull egget🙏🏻 Innsett imorgen forhåpentligvis😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, januar-jenta skrev:

Jaaaaaaaa😱 Ett egg hadde befruktet seg etter tlf samtalen igår og delt seg fint til idag. Nå er det bare å krysse fingrene for at dette er gull egget🙏🏻 Innsett imorgen forhåpentligvis😍

Fantastiske nyheter 😃 Nå ble jeg superglad på dine vegne januar-jenta <3 

Dette må jo være gullegget, jeg har troen! 

For min del blir det uttak imorgen tidlig, måtte gå noe lengre på hormon stimuleringen denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, januar-jenta skrev:

Jaaaaaaaa😱 Ett egg hadde befruktet seg etter tlf samtalen igår og delt seg fint til idag. Nå er det bare å krysse fingrene for at dette er gull egget🙏🏻 Innsett imorgen forhåpentligvis😍

Hurra!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, ~Lena~ skrev:

Hvordan går det med deg Silje? 

Hei! Det går fint, kun ett blastocyst ble frosset ned på mandag, så krysser fingrene for at det er gullegget og at det fester seg etter innsett i september 🙏🏻 Lesson learned: 22 egg ut, ett godt nok til å brukes...betyr at antall ikke er viktig, det er kvaliteten som betyr noe 🌼

Lykke til med uttak i morgen Lena!! Skal tenke på deg! 😘

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, januar-jenta skrev:

Jaaaaaaaa😱 Ett egg hadde befruktet seg etter tlf samtalen igår og delt seg fint til idag. Nå er det bare å krysse fingrene for at dette er gull egget🙏🏻 Innsett imorgen forhåpentligvis😍

Så bra😉 lykke til på innsett satser på at dette er gullegget😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg hatt innsett i dag de tinte opp 3 egg før de ble fornøyde 😛 så nå ble alle fryseeggene brukt men kun et ville de sette inn. Satser på gullegget er på plass. 

Har kjøpt meg babyklister som jeg skal prøve dette denne gang se om det kan hjelpe😉

Føler ingenting enda.

Lykke til dere andre også med innsett😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ruger til et flott egg som var 4-delt. Nå er det bare å klamre seg til håpet😍 

Hvordan gikk uttak Lena? 

Lykke til Petra-Prøvedokke, tvi tvi👍 Nesten likt i løypa vi da ifht testedato!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, januar-jenta skrev:

Da er jeg ruger til et flott egg som var 4-delt. Nå er det bare å klamre seg til håpet😍 

Hvordan gikk uttak Lena? 

Lykke til Petra-Prøvedokke, tvi tvi👍 Nesten likt i løypa vi da ifht testedato!!! 

Det gikk fint heldigvis, glad det er over nå. 

Er ekstremt trøtt nå og litt kvalm så blir og slappe av resten av dagen 😊 

Det ble hele 11 egg ut, håper bare noen av de har god kvalitet. Så skal jeg oppdatere dere når de ringer fra lab imorgen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det har gått så fint, damer😊

Velkommen til rugetiden😃Så gøy vi er flere! Spennende og nervepirrende tider. Jeg har testetid på torsdag. Tar jo Lutinus, som gir noen bivirkninger, så vanskelig å si om det medisinene eller tidlige tegn.. 

Håper å se masse bilde fremover med strek eller kryss😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, januar-jenta skrev:

Da er jeg ruger til et flott egg som var 4-delt. Nå er det bare å klamre seg til håpet😍 

Hvordan gikk uttak Lena? 

Lykke til Petra-Prøvedokke, tvi tvi👍 Nesten likt i løypa vi da ifht testedato!!! 

Så gøy lykke til som ruger😉 jeg har testdato neste lørdag siden jeg har et fem dagers egg. Du da? Jeg kjenner foreløpig ikke noe men håper blastoen har det bra😉

Kjekt at vi er flere rugere og fler skal det bli😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nile76 skrev:

Så bra det har gått så fint, damer😊

Velkommen til rugetiden😃Så gøy vi er flere! Spennende og nervepirrende tider. Jeg har testetid på torsdag. Tar jo Lutinus, som gir noen bivirkninger, så vanskelig å si om det medisinene eller tidlige tegn.. 

Håper å se masse bilde fremover med strek eller kryss😃

Blir spennende dette ikke lenge igjen nå før du kan teste, klarer du å holde deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skal lage en tråd med testedato og oppdatere med resultatet??  Skriv dere på med dato rekkefølge😱 

 

Januarjenta tirsdag 29 AUG:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ringte de fra sykehuset, 7 av 11 egg har befruktet seg så da blir det innsett på oss på mandag om alt går bra videre 😃 Hurra! 

Testdato blir vel 4 september da 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, januar-jenta skrev:

Kanskje vi skal lage en tråd med testedato og oppdatere med resultatet??  Skriv dere på med dato rekkefølge😱 

Nile76 torsdag 24 AUG: 

Januarjenta tirsdag 29 AUG:  

Lena mandag 4 sept: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ~Lena~ skrev:

Da ringte de fra sykehuset, 7 av 11 egg har befruktet seg så da blir det innsett på oss på mandag om alt går bra videre 😃 Hurra! 

Testdato blir vel 4 september da 😊

 

Wow, så bra fangst👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, januar-jenta skrev:

Wow, så bra fangst👍 

Tusen takk 😃 Strålende fornøyd! 

Men er i skikkelig dårlig form etter uttaket, alt er ømt og vanskelig og reise seg og gå rundt i huset. Hadde det ikke sånn sist gang, så håper jeg er i bedre form til mandag 😊 Hun fra lab'en sa jeg skulle ta Paracet, så det har jeg gjort. 

Kjenner jeg er så glad og håper alle sammen i gruppen lykkes med positive tester! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, januar-jenta skrev:

 

Fikk ikke kopiert inn testrekka min testdato er 26.aug hvis noen vil oppdatere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nile76 torsdag 24 AUG: 

Petra-prøvedokke lørdag 26 AUG: 

Januarjenta tirsdag 29 AUG:  

Lena mandag 4 sept: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg også offisielt med i rugeklubben 😃 Insettet gikk bra, og se egget på skjermen var veldig spesielt. 

Hvordan går det med dere damer? Noen symptomer? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ~Lena~ skrev:

Da er jeg også offisielt med i rugeklubben 😃 Insettet gikk bra, og se egget på skjermen var veldig spesielt. 

Hvordan går det med dere damer? Noen symptomer? 😊

Gratulerer❤ 

Hvordan var det du fikk inn, hvor mye delt? Så kult du fikk se det😁

Fikk du noen på frys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, januar-jenta skrev:

Gratulerer❤ 

Hvordan var det du fikk inn, hvor mye delt? Så kult du fikk se det😁

Fikk du noen på frys?

Det jeg fikk inn var 6 delt, og veldig fint sa de! Vet ikke hva som er normalt eller best hvor mye de deler seg, hadde uttak på fredag. Ikke noen på frys enda, de skulle la dem ligge til onsdag forstod jeg så fikk jeg brev i posten om noen var gode nok til frys. 

Hvor mye var ditt egg delt iforhold til når du hadde uttak og innsett? Og gjerne dere andre her inne også må svare ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du får noen på frys da👍 Aldri opplevd det selv, og det er litt kjipt. 

Mitt var sent befruktet, så det var bare 4 delt den dagen jeg satte inn, men hvis det fortsatte å dele seg kom det til å bli 8 delt i løpet av den dagen. Satte inn 3 døgn etter uttak, likt som deg👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, januar-jenta skrev:

Får håpe du får noen på frys da👍 Aldri opplevd det selv, og det er litt kjipt. 

Mitt var sent befruktet, så det var bare 4 delt den dagen jeg satte inn, men hvis det fortsatte å dele seg kom det til å bli 8 delt i løpet av den dagen. Satte inn 3 døgn etter uttak, likt som deg👍 

Spennende 😊 Håpe egget fester seg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...